Klokkebutikker i Barcelona

Jon Henrik

Ansvarlig redaktør
Medlem
12. okt. 2007
Innlegg
6.122
Sted
Fredrikstad
Reiser en liten tur til Barcelona i neste uke, og lurte i den sammenheng på om noen har noen klokkebutikker å anbefale her?
 
Hm, reiser årlig til Barca uten at jeg noen gang har kommet hjem med ur. Alle de sedvanlige merkene, kan ikke huske at prisene var så fristende. Gågaten parallellt med La Rambla opp mot Plaza Catalunya (garantert feil stavet) har så vidt jeg husker en eller to større urforhandlere.

Ellers finnes denne bruktforhandleren som kan møte deg på hotellet:
http://www.watches-barcelona.com

God tur, nydelig by! Dropp restaurantene, spis og drikk kun på tapas-cerveceriaene. I gamlebyen like ved et monument for Catalansk selvstendighet ligger en liten cava-bar som serverer husets nydelige cava i store glass og deilige munnfuller av tapas. Husker ikke addr, finn monumentet og spør deg fram.
 
Takk for tipsene Anders!

Har du handlet med watches-barcelona selv? Vet du om de tar innbytte? (kom ikke frem noe direkte fra nettsidene deres).
 
Hei Juice.

Var innom Barcelona for en drøy uke og der dumpet jeg borti en butikk som het SUAREZ, den ligger i Passeige De Grazia
eller noe sånt.. I hvert fall hadde de VELDIG mye merker, bla Franck Muller, Hublot, IWC, JLC og Panerai :)
Stor butikk.
Lykke til og god ferie
 
Juice skrev:
Har du handlet med watches-barcelona selv? Vet du om de tar innbytte? (kom ikke frem noe direkte fra nettsidene deres).

Nei, dessverre. Har vurdert å bruke dem et par ganger, men ikke funnet helt det jeg lette etter.