Klokkeboks for 4 klokker?

MrT

Støttemedlem
Medlem
23. okt. 2013
Innlegg
630
Sted
Hamar
Er på jakt etter en klokkeboks med plass til 4 klokker. Dette skal være en gave og det er ikke behov for noe større.

Jeg har selv boks for 6 ur fra Tidssonen webshop og er veldig fornøyd med den. Hadde derfor tenkt å kjøpe lillebroren boks for 4 ur, men denne er ikke på lager og er tatt ut av produksjon :(


Det kan være aktuelt å gå ned i størrelse til 3 klokker. Her har Tidssonen webshop også en variant, men denne er i pianolakk-finish og jeg ønsker svart-matt-ish finish.:confused:

Ser for meg prislapp på +/- 1000,- NOK.

Er det noen som har forslag til gode alternativer? Eventuelt enda bedre - hvor jeg kan få tak i utgått modell?
 
Boksen for 3 klokker eksisterer dessverre kun i pianolakk-finish. Dvs. boksene som tilbys i Tidssonen Webshop, er dessverre leverandøren sitt fullstendige sortiment av bokser :(

Men finishen og fit er forøvrig veldig bra, og samme gode konstruksjon som på de øvrige boksene.

Har registrert at det selges rimeligere bokser på Finn.no, som kan være verdt å sjekke ut. Her er kvaliteten lavere (men også prisen :)).
 
  • Liker
Reaksjoner: MrT
Boksen for 3 klokker eksisterer dessverre kun i pianolakk-finish. Dvs. boksene som tilbys i Tidssonen Webshop, er dessverre leverandøren sitt fullstendige sortiment av bokser :(

Men finishen og fit er forøvrig veldig bra, og samme gode konstruksjon som på de øvrige boksene.

Har registrert at det selges rimeligere bokser på Finn.no, som kan være verdt å sjekke ut. Her er kvaliteten lavere (men også prisen :)).

Takk for info:) Er som sagt veldig fornøyd med kvaliteten på disse boksene, så har boksen for 3 klokker i bakhodet, tross pianolakk-finish:cool: Jeg fortsetter jakten:)

Noen andre som har tips? Eller som sitter på en LNIB boks til salgs?:D