Generelt;
- Man kjøper ikke brukt klokke til kvinnen sin.
(Om hun da ikke er "litt-over-snittet-interessert" og har spesifikt gjort det klart at DEN klokken vil hun gjerne ha).
I dette prissegmentet støtter jeg forslagene om Certina.
Gode klokker og pent "eye-candy" for Henne som ønsker klokken som det hyggelige og litt universelle supplement til hverdags og fest.
Ellers: What rambutan says!
![]()
Generelt;
- Man kjøper ikke brukt klokke til kvinnen sin.
(Om hun da ikke er "litt-over-snittet-interessert" og har spesifikt gjort det klart at DEN klokken vil hun gjerne ha).
I dette prissegmentet støtter jeg forslagene om Certina.
Gode klokker og pent "eye-candy" for Henne som ønsker klokken som det hyggelige og litt universelle supplement til hverdags og fest.
Ellers: What rambutan says!
![]()
Shameless bump, i fall noen har tips til hvilke klokkebutikker I Bergen jeg bør traske innom som har greit utvalg av enkle dameklokker under 5k i morgen.
Vi har nå funnet noe tilnærmet drømmeklokken, så uret skal helst være så enkelt som dette, men aller helst med lenke.![]()
Da kan jo jeg kjøpe det der til meg selv, så matcher vi. ^^
Kjøpte denne nylig til min samboer. Hun ble strålende fornøyd.
(Grå/sølv skive)
L3.277.4.16.6 - Conquest - Sport - Watches - Longines Swiss Watchmakers since 1832
Protid på Torgallmenningen, vis a vis BurgerKing (om den fortsatt er der?). Min urmaker mens jeg fortsatt var bergenser. Der finner du nok pent ur innenfor budsjett.