Klokke til konemor

Medlem
18. aug. 2012
Innlegg
10
Jeg har planer å kløpe klokke til min kone, og har ikke tenkt å bruke med enn 40 tusen.
Det mest ideelle er ca 30 tusen.
Hun ønsker seg en klokke med Ø 39.
Har dere gode forslag?
Pr idag bruker hun en Tag Heuer Aquaracer, og hun ønsker en annen stil enn den....
 
Redigert:
Tudor black bay 58:

1FD93C24-D7F7-49E2-89E4-E4F00F401F67.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Freddy og chrbir
Her tror jeg du må spe på med litt ekstra info om hvilket stil konen din liker/søker. Det blir så sinnsykt stort spenn på kun diameter, i tillegg kan du treffe på noen veldig forskjellige lug-to-lug om diameter er det eneste kriteriet.
 
  • Liker
Reaksjoner: Freddy
Her tror jeg du må spe på med litt ekstra info om hvilket stil konen din liker/søker. Det blir så sinnsykt stort spenn på kun diameter, i tillegg kan du treffe på noen veldig forskjellige lug-to-lug om diameter er det eneste kriteriet.
Takk, du har et poeng der og jeg har fylt på med litt info.
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone
Jeg har planer å kløpe klokke til min kone, og har ikke tenkt å bruke med enn 40 tusen.
Det mest ideelle er ca 30 tusen.
Hun ønsker seg en klokke med Ø 39.
Har dere gode forslag?
Pr idag bruker hun en Tag Heuer Aquaracer, og hun ønsker en annen stil enn den....
Er det noen som har erfarineger med Longines?
 
Det er oppsiktsvekkende at ingen anbefaler Tissot eller Certina...er det å bannes i den berømte kirken hvis de nevnes her?
 
Takk for tipset...det er absolutt et alternativ, og spes siden prisen også er hyggelig. Hvordan rangeres Longines i den store klokkeverden?

Kort og godt – en av de absolutt beste merkene i mellomklassen.

Det er oppsiktsvekkende at ingen anbefaler Tissot eller Certina...er det å bannes i den berømte kirken hvis de nevnes her?

Nei, men du sa jo pris +/- 30.000 kroner :)
 
Cartier tank er fasit
Ja, eller feks denne:
1662324943021.png


Skjønner ikke helt hvorfor det kommer så mange dykkerklokker her når det står at hun i dag bruker en "Tag Heuer Aquaracer, og hun ønsker en annen stil enn den"
Eller er det bare jeg som har lite fingerspitzengefühl når jeg mener at de fleste dykkerklokkene har omtrent den samme stilen...?