klokke til dress

;)

2gt9pgg.jpg

2ywbdqd.jpg

w7oth.jpg

Var overhode ikke den klokken jeg siktet til. Jeg syntes også PiePan ser tøff ut.. =)

Nåh, det er ikke akkurat mangel på piepan og andre Omega vintage her på sonen heller da (ref. "problemet" med at vi har så mange Sub og Speedy). Men de opptrer ikke så ofte på dagens klokke, for min del er det veldig antrekksavhengig om dagen er en Piepan-dag :)

IMGP5595-1.jpg

Hva de andre på sonen har er vel ganske likegyldig når det kommer til dressur, ettersom jeg regner med at de fleste her drar i selskapeligheter med andre mennesker enn forumkompisene? ;)

+ 1

Syting og klaging over andres klokker er generelt lite populært IMHO, og bryter med den tradisjon som er opparbeidet på TS. Det er lov å være uenig i sak om noe diskuteres, og det er lov å kritisere Rolex/Omega - selvsagt - men random oppgulp (pun intended) mot folk som poster bilder av klokkene side bør man holde seg for god for, og i hvert fall ikke x-antall for dagen. Regner med du ser den? :confused: :idea:

Hvis ikke er det min mening at TS blir fattigere. Det vil ikke være noe konstruktivt bidrag til TS om jeg skulle legge igjen kritiske kommentarer i din tråd i galleriet?

Og dersom man misliker klokkene på TS, så finnes det faktisk dedikerte subforums på watchesuseek (WUS), der man kan velge merke/kategori/prisklasse osv slik at man i praksis unngår Omega/Rolex dersom dette er et så stort problem for deg.

:)

+ 1

Syting og klaging over andres klokker er generelt lite populært IMHO, og bryter med den tradisjon som er opparbeidet på TS. Det er lov å være uenig i sak om noe diskuteres, og det er lov å kritisere Rolex/Omega - selvsagt - men random oppgulp (pun indended) mot folk som poster bilder av klokkene side bør man holde seg for god for, og i hvert fall ikke x-antall for dagen. Regner med du ser den? :confused: :idea:

Hmmmm....

Nå fabler du litt vell mye her!? Jeg har da ikke sagt noe vondt om noen og/eller klokken dem har postet!? Bare ytret min mening en håndfull ganger på et generelt grunnlag.(husker ikke hvor mange, men ikke mer enn 3 kanskje 4 ganger på et halvt år). Etter hva jeg kan huske har jeg ikke sagt noe vondt om noen merker eller typer klokker, bare at det er utrolig mye av det samme type klokkene, å at det er kjedelig greier?

Motbevis meg gjerne om du gidder å sjekke igjennom alle postene mine (det gidder ikke jeg), men da tar du det i en annen tråd. Ikke her.. =)

Så vidt jeg ser var det 3-4 ganger siste 10-12 dager og en del mer før det, men la gå, jeg kommer ikke til å bruke tid på å quote deg. Om du føler det ikke treffer så skal ikke jeg forsøke å overbevise deg.