Klokke funnet på Fjellhamar.
Savner du en
eller vet om noen som nylig har mistet en klokke på Fjellhamar, ta kontakt.
Har sjekket, klokka er ikke fake.
Savner du en
Har sjekket, klokka er ikke fake.
Det er vel litt av greia, hvis noen som har mistet klokken, og sender han en beskrivelse av hvordan klokke det er, farger osv er det stor sannsynlighet for at dette er eieren!
Det er klart @Salvesen, burde ikke være noe problem å hoste opp noe mer bevis nei! Kjedelig å miste klokker, har du fått dekket det via forsikring da eller?
Til trådstarter, hvis det er en Patek Phillippe 5726 på lenke, kan du sende den til meg, boks og papirer har blitt borte under flytting så har ingen som helst bevis![]()
Men @Agassiz, hvorfor går du egentlig og roter i buskene!?Har allerede sjekket det i TS-register av stjålne ur og ingen mach der. Det er også ikke noe hærverkpå innsiden av lugsene.
Klokka ble funnet ganske sentralt på Fjellhamar men lå godt skjult i buskene , så jeg aner ikke hvor lenge den har ligget der.
Klokke funnet på Fjellhamar.
Savner du eneller vet om noen som nylig har mistet en klokke på Fjellhamar, ta kontakt.
Har sjekket, klokka er ikke fake.![]()
Men @Agassiz, hvorfor går du egentlig og roter i buskene!?
Flink bisk!Nei, jeg pleier ikke å pisse i naturen midt i byen. Luftetur med damas hund.![]()
Janei jeg tenkte egentlig på damas hund, men siden den ikke har eget nick (hva jeg kjenner til) måtte heder komme Agassiz til del. Men det er nok grunnlag for å hevde at han er en hund etter klokker når han - og en hund - ligger på alle fire med hodene i en busk...Sier du at Agassiz er en hund etter klokker?