Klokke funnet

Medlem
23. nov. 2010
Sted
Oslo området
Klokke funnet på Fjellhamar.
Savner du en:D eller vet om noen som nylig har mistet en klokke på Fjellhamar, ta kontakt.
Har sjekket, klokka er ikke fake.:mrgreen:

Kanskje du kan se om det er match mot noen av disse?
http://www.tidssonen.no/forum/sikke...r-stj%E5lne-eller-savnede-klokker-og-ur-1003/

Tusen takk for at du er ærlig, godt å vite at det finnes slike som deg! Fjellhamar er stedet forresten;)
Nå vet jeg jo ikke hvilket merke det er, eller hvor god kontroll Bjerke har, men i skikkelig longshot-stil, kan du jo se om det finnes en gravering på innsiden av en lug, gjør det det, kan kanskje Bjerke hjelpe..?

Har allerede sjekket det i TS-register av stjålne ur og ingen mach der. Det er også ikke noe hærverk;) på innsiden av lugsene.
Klokka ble funnet ganske sentralt på Fjellhamar men lå godt skjult i buskene , så jeg aner ikke hvor lenge den har ligget der.

Det er vel litt av greia, hvis noen som har mistet klokken, og sender han en beskrivelse av hvordan klokke det er, farger osv er det stor sannsynlighet for at dette er eieren!

Det er vel litt av greia, hvis noen som har mistet klokken, og sender han en beskrivelse av hvordan klokke det er, farger osv er det stor sannsynlighet for at dette er eieren!

Nja, hadde jeg funnet en sub så hadde jeg ikke gitt den til den første som sa han hadde mista en sub i området. Hadde vell trengt litt mer "bevis" enn det :) Men for all del, PM er jo også mulig :cool: Og bare for å ha det sagt, jeg har ikke mista noe ur i det området! Har dog mistet andre plasser :mad:

Det er klart @Salvesen, burde ikke være noe problem å hoste opp noe mer bevis nei! Kjedelig å miste klokker, har du fått dekket det via forsikring da eller?

Til trådstarter, hvis det er en Patek Phillippe 5726 på lenke, kan du sende den til meg, boks og papirer har blitt borte under flytting så har ingen som helst bevis:rolleyes::mrgreen:

Redigert av en moderator:
Det er klart @Salvesen, burde ikke være noe problem å hoste opp noe mer bevis nei! Kjedelig å miste klokker, har du fått dekket det via forsikring da eller?

Har heldigvis ikke mistet "store" greiene, noen casioer som barn og en vintage GP i helgull pga for liten springbar :/ Heldigvis var den ikke så dyr :)

Til trådstarter, hvis det er en Patek Phillippe 5726 på lenke, kan du sende den til meg, boks og papirer har blitt borte under flytting så har ingen som helst bevis:rolleyes::mrgreen:

:D:D:D
Her har vi en winner. Send meg adressen på pm så får du klokka på fredag.:mrgreen:

Tror ikke det er alle Sub-eiere (eller hvilket som helst annet merke) som kjenner alle hairlines på klokka si. Foreløpig holder det med funnstedet. :D

Har allerede sjekket det i TS-register av stjålne ur og ingen mach der. Det er også ikke noe hærverk;) på innsiden av lugsene.
Klokka ble funnet ganske sentralt på Fjellhamar men lå godt skjult i buskene , så jeg aner ikke hvor lenge den har ligget der.
Men @Agassiz, hvorfor går du egentlig og roter i buskene!?

Klokke funnet på Fjellhamar.
Savner du en:D eller vet om noen som nylig har mistet en klokke på Fjellhamar, ta kontakt.
Har sjekket, klokka er ikke fake.:mrgreen:

Det er meg. Jeg mistet en ekte klokke der nå nylig. Hvis den har krone, glass og visere, så er den min. Sender deg navn og adresse så kan du bare sende den. Takk. Du får også en rem som takk for hjelpen. :mrgreen:

Sier du at Agassiz er en hund etter klokker?
Janei jeg tenkte egentlig på damas hund, men siden den ikke har eget nick (hva jeg kjenner til) måtte heder komme Agassiz til del. Men det er nok grunnlag for å hevde at han er en hund etter klokker når han - og en hund - ligger på alle fire med hodene i en busk...