Klokke fast i tollen

Medlem
31. jan. 2009
Innlegg
456
Sted
her og der
Kjøpte en en eldre klokke på bukta med service og nå sitter den fast i tollen. Hva gjør dere i slike tilfeller?
Har ikke hørt noe fra dem

 
Trykke på knappen "Send inn dokumentasjon"?

De gangene mine klokker har stått fast i tollen, har det ikke gått lange tida før jeg skriftlig har blitt bedt om å sende dokumentasjon på kjøpesum eller hva annet som måtte mangle.
 
Trykke på knappen "Send inn dokumentasjon"?

De gangene mine klokker har stått fast i tollen, har det ikke gått lange tida før jeg skriftlig har blitt bedt om å sende dokumentasjon på kjøpesum eller hva annet som måtte mangle.

Jeg har ikke noe "brukernavn" på posten. Det står heller ikke hvilken dokumentasjon de vil ha. Skulle tro jeg fikk en skriftlig beskjed.
 
Du burde få et brev i posten snart med forespørsel om dokumentasjon på pris. Kvittering + evt. bankutskrift / kredittkortfaktura / paypal-utskrift funker.
 
Standard rutine når det er "gift" eller posten/tolleren mener verdien er feil. Fikk stoppet en pakke fra ebayselger senest forrige uke, bare å sende inn fakturaen så har du nok klokka i posten til uka :)
 
Jeg hadde også den samme greia, men det løste seg enkelt ved å ta en skjermdump av PayPal-kvittering og sende den inn som vedlegg. Egentlig forbløffende greit. :)