Kjenner at det ikke plager meg så veldig med de ripene. Blir jo litt mer historie på klokka så jeg får se når sommeren er over om jeg bytter litt deler.
Grunnen til at jeg spurte om man kan bytte noe av delene selv er at det ikke plager meg så mye at jeg gidder å oppsøke AD for å fikse dette selv nå.
Når det er sakt så er jeg ikke imponert over kvaliteten på glasset og hadde håpet en tool watch hadde klart en sommeravslutning
Hvis du skal bruke denne som en beater har du jo nå greid å få noen riper så hvorfor bytte deler nå? Bruk klokken og hvis du finner ut at du skal ha en "Perfekt" Rolex senere, er det jo bare å vente 10-15 år og bytte deler og polere. De fleste Toolwatch takler mere enn en skarve grøftefyll på en sommeravslutning, anbefaler kanske hjelm på neste, tror nok nøtta tåler mindre enn en sub.
Tom
Du har en utrolig stilig klokke som tåler mye. Kanskje ikke at den kosmetiske delen vil vare evig, men klokken tåler såpass. Jeg har personlig sluttet å ta av sub'en når vasker bil, klipper plenen, bygger IKEA osv. Den har fått neon små riper, men det gir den bare masse personlighet. Det er min klokke og den skal ikke selges, men nytes.
Så kan du i beste rolex-ånd trøste deg med at hvis det var et annet ur så hadde resultatet blitt MYE VERRE
Det er vel nettopp dette som er mitt problem med en del av dei her Rolexane. For å være toolwatch har dei dolla dei såpass opp med unødvendig staffasje som gjer den meir til en pyntegjenstand en eg liker. Min forrige gmt med polert lenke så helt forfærdelig ut etter kort tids bruk. men en har jo heldigvis explorer då
Mitt tips, la det være du får garantert fleire riper.
Hadde tatt det med knusende ro. Chicks love scars. Etter min mening er det slike ting som du har opplevd nå som gir klokken personlig verdi i motsetning til polering og deleutskiftning