Klocksnack.se

Medlem
6. nov. 2014
Innlegg
606
Sted
.
Noen her som er registrert på http://klocksnack.se ?
Jeg leser mye der og ønsker å bidra med noen innlegg i ny og ne, men jeg får bare opp en feil om at jeg er bak en proxy-server og kan derfor ikke lage brukerkonto. Jeg bruker ikke proxy-server, men mulig min internetleverandør bruker det (Viken Fiber).

Her er feilmeldingen som kommer opp:
Klocksnack - Fel
Det ser ut som att du försöker registrera dig via en proxy-server - 51.175.227.125, något vi inte tillåter av säkerhetsskäl.
Kontakta oss gärna här om du vill ha hjälp med att registrera dig trots att du sitter bakom en proxy-server, glöm inte att bifoga IP-numret i mailet.

Jeg har prøvd linken som kan hjelpe meg, men de svarer ikke via denne... Da er jeg litt stuck kan man si.
 
Gikk uten problem nå
Fungerer fortsatt ikke her. Er mulig det har noe med nettleverandøren min å gjøre.
Jeg prøvde for moro skyld å koble meg opp via en VPN-server i Stockholm for å "lure" klocksnack til å tro jeg er i Sverige. Det fungerte heller ikke...
 
Da løste dette seg utmerket!
Trikset er å få noen andre til å registrere en brukerkonto, for å så bytte passord etter første innlogging. Etter registrering er det ingen begrensing på innlogging ift. proxy-server etc.

Tusen takk til @Julenissen !