Kjøpshjelp til Rolex Daytona/Submariner/GMT-Master

@Genta : Har du noe mer opplysninger om den "kommende forventede prisøkningen"? Trodde det skulle være en stund til neste? Prisene gikk jo opp 1.oktober 2015. Altså tre og en halv måned siden?

Diverse steder her på TS så postes det at Rolex øker sine priser med 8% i februar. Da jeg snakket med Lervik for en drøy uke siden bekreftet han ryktene, men bare ryktene. Han kunne altså ikke bekrefte ryktet, men han bekreftet at ryktene var reelle. Øhhh... Dvs: Han tror også det kommer en prisøkning, men han hadde ingen konkret beskjed fra Rolex om hverken tidspunkt eller % økning. Samtidig så trodde han så sterkt på ryktene at han ikke vil gi rabatt på en Daytona fordi han tror han får en prisøkning på den ila feb/mars.

• Liker
Reaksjoner: Balongum
Takk for gode innspill! :) Det er jo primært snakk om et fremtidig kjøp innenfor de neste månedene, så har fremdeles litt tid å bestemme meg på, men stikker helt klart innom en AD i den nærmeste fremtid for å få de forskjellige på lanken!

Diverse steder her på TS så postes det at Rolex øker sine priser med 8% i februar. Da jeg snakket med Lervik for en drøy uke siden bekreftet han ryktene, men bare ryktene. Han kunne altså ikke bekrefte ryktet, men han bekreftet at ryktene var reelle. Øhhh... Dvs: Han tror også det kommer en prisøkning, men han hadde ingen konkret beskjed fra Rolex om hverken tidspunkt eller % økning. Samtidig så trodde han så sterkt på ryktene at han ikke vil gi rabatt på en Daytona fordi han tror han får en prisøkning på den ila feb/mars.

Takker.
Jeg fikk også høre fra en kollega som var innom en AD i helgen at hvis man ville være garantert gammel pris måtte man betale ved bestilling. For hvis klokken kom etter 1. februar så skulle prisen være 8% høyere. Så da får vi bare se....

• Liker
Reaksjoner: Genta