Kjøpe Rolex for første gang

Haha. Lo godt av denne: "Ali Baba fra Senegal ' selger på stranden i Syden." :ROFLMAO: Ja, det er godt det er et fagområde. Skal holde meg til Jonny Rolex og selgere her på TS. Noen som har erfaringer med Timelux? Kommer ikke til å kjøpe derfra altså, ville bare høre hva deres tanker var rundt denne fyren på 24 som selger luksusklokker.

Takk for svar forresten :)
Fyren i Timelux virker som et geni med utømmelig kunnskap om Rolex.

Neida…

Anbefaler å kjøpe Rolex fra AD, eventuelt fra Jonny Rolex eller fra enkelte medlemmer her inne. Husk å prute på prisen (unntatt hos AD hvor det virker vanskelig å få gjennomslag for tiden).

Ser at en ny Two Tone Sub koster £15.000 fra AD her i UK, brukte men meget god stand som er 1-3 år gamle kan fåes fra ca £12.500. Sikkert lavere også med litt pruting. Så en ny koster da 30-40.000 kroner mer enn en som er pent brukt. Venteliste på disse tror jeg neppe det er nå, iallfall ikke dersom man sjekker litt rundt. De eldre modellene fra 90-tallet etc kan fåes for 80-90.000 nå for tiden.

Redigert:
Fyren i Timelux virker som et geni med utømmelig kunnskap om Rolex.

Neida…

Anbefaler å kjøpe Rolex fra AD, eventuelt fra Jonny Rolex eller fra enkelte medlemmer her inne. Husk å prute på prisen (unntatt hos AD hvor det virker vanskelig å få gjennomslag for tiden).
Spørsmålet mitt også vil være om det er "verdt" det å kjøpe en ny Rolex kontra en to-tre år gammel modell?

Redigert:
Ser at en ny Two Tone Sub koster £15.000 fra AD her i UK, brukte men meget god stand som er 1-3 år gamle kan fåes fra ca £12.500. Sikkert lavere også med litt pruting. Så en ny koster da 30-40.000 kroner mer enn en som er pent brukt. Venteliste på disse tror jeg neppe det er nå, iallfall ikke dersom man sjekker litt rundt. De eldre modellene fra 90-tallet etc kan fåes for 80-90.000 nå for tiden.
Okay. Jeg holder på å forhøre meg. Takk for tips :)