Kjøpe Ipad. For og imot

Jeg har lyst på en iPad. Ikke at jeg trenger en, men den er jo genial.
Men en iPad er jo helt ubrukelig uten Apple Wheel:mrgreen:

Den nye Apple TV´n virker helmaks. Jeg har den elde versjonen, og er bra, men liker ikke at man må synce. Den går tregere når HD blir full. Streaming er perfekt!
Ikke verst at den er stealthy black heller. Passer bedre inn i stereobenken min :)
Så var det å få Apple til å forstå at kunder utenfor USA også vil leie filmer og tv-serier uten å måtte åpne en amerikansk iTunes konto. Samme kan sies om Netflix :(

9793_shouldyoubuyipad.jpg

Hehe! Artig. Skyldig! Jeg trenger den ikke, men når lånekassen er så snille å gi meg stipend så må jeg jo nesten bruke pengene på noe:)

Er det noen andre enn meg som sliter litt med å ha en ipad og iphone koblet opp mot samme itunes? Jeg vil f.eks ikke ha de samme appsene på begge. Tips?

Hehe! Artig. Skyldig! Jeg trenger den ikke, men når lånekassen er så snille å gi meg stipend så må jeg jo nesten bruke pengene på noe:)

Er det noen andre enn meg som sliter litt med å ha en ipad og iphone koblet opp mot samme itunes? Jeg vil f.eks ikke ha de samme appsene på begge. Tips?

Sliter og sliter... Du må gå inn å huke bort programmene du ikke vil synke. Tar ikke så mye tide når du har ryddet første gang...

Mogens, sliter med appsene jeg og.

Norsk konto til ifonen og US til ipadda.

Ryddet en gang, men "Remote" som jeg har på begge f.eks. tuller det til.

Ikke elegant av Apple dette, har du ideer?