Kjøp av Panerai

Medlem
27. april 2009
Innlegg
2
Har lenge vært en ivrig leser i forumet her, men nå er det snart dags å invistere i mitt drømme ur dvs Pam 104.
Da jeg har gitt opp å vente på 312, og ventelistene er lange som et vondt år hos fler av Adene rundt om i Europa.
Var innom urmaker Bjerke forleden dag. Fikk der en pris på nevnte modell.
Denne var omkring 7500 dyrere enn da jeg var i Nederland like over nyttår???
Mitt spørsmål er da, hvor får en Panerai klokker til best mulig pris?? Kan gjerne ha en nyere brukt klokke til rett pris men hva er det???
:?:
 
Hyggelig med en ny, mulig Paneristi ! :D
Det er nok dessverre korrekt at prisene nylig har gått opp. Normalt skal det være "like" priser world-wide, selv om den nok vil variere noe, alt etter valutakursene.
Jeg har prislister fra Norge, England og USA foran meg, som skal være gyldige pr dags dato. Med dagens kurs kan det "lønne seg" å handle i London......

Forøvrig har det vært et par "brukte" PAM312 til salgs på http://www.paneristi.com, senest i forrige uke. Forøvrig er vel den nettsiden den som har flest PAM's tilsalgs og som det kan lønne seg å kjøpe fra.
Tror etterspørselen etter denne modellen vil synke noe om noe tid,- alltid morsomt å være tidlig ute med en ny modell, og denne er vel den rimeligste av de nye med inhouse verket P.9000 og 1950-kassen....IMO