Kjøp av Breitling Navitimer i utlandet

Medlem
3. aug. 2011
Innlegg
19
Som emnet beskriver vurderer jeg å ta en tur til utlandet for å kjøpe meg en Breitling Navitimer (med svart skinnreim).
Har dere noen tips om hvilken by jeg burde velge for å få en best mulig pris?:)


Jeg har tenkt på London, mtp. rimelige flybilletter og antall butikker, men jeg har ikke gjort mye research.

Noen tips til en førstegangskjøper?:D
 
Husk å ta med i beregningen mva når du krysser grensen inn i Norge. Da blir det ofte ikke så veeeeeldig mye billigere å handle i utlandet.
 
Dersom kronen er sterk

Jeg prøver å få kombinert en utenlandstur med klokkekjøpet, så jeg tror det blir buttikkjøp på meg:D
Dersom kronen er sterk burde man da kunne spare noe.

Anyone?
 
Som hovedregel er produsentene ganske flinke til å sette rimelig like veil. priser. England er ikke kjent som et land for billige klokkekjøp, selv om det sikkert er mulig å gjøre gode kjøp her også. Når du regner på besparelsen må du ta med at det sjelden er vanskelig å få 10% på Breitling i Norge. Med mva på reisegods blir det, som Jayeff sier, ofte marginalt å spare...

Hadde jeg vært i markedet for en Breitling i utlandet ville jeg satset på USA, Australia, Hellas eller Spania for helgeturen min.


God tur!
 
Tar du en helgetur til Australia er du glad i å fly :D

Som flere sier; det skal være mulig å prute litt på Breitling i Norge. Og når du regner inn mva er det ofte ingenting å spare.

Men det er fullt mulig å gjøre gode bruktkjøp her på Tidssonen.
 
Navitimer

Takk for alle tilbakemeldingene!:)

Vil det være lurt å ta kontakt med utsalgsstedene for å forhøre seg om de har klokken du ser etter, evt. spørre om pris osv?

Australia, Hellas og Spania også, jeg var ikke klar over at man kunne gjøre gode kjøp her:)

Og en ting til; Hvordan skal man gå fram dersom man skal prute på en klokke? Vil det være stor forskjell mellom forskjellige utsalgssteder og type klokke mtp. evt. rabatt?