Kanskje TAG skulle hold seg til motorer

Medlem
26. sep. 2010
Innlegg
5.293
Sted
Asker
En vakker Formel 1 blokk fra 80 tallet, fin til pynt i garasjen
01L.jpg
 
Legg en glassplate på toppen, og vips har du laget deg en meget vakkert, dog muligens en smule harry, stuebord. :D
 
Stuebord

Legg en glassplate på toppen, og vips har du laget deg en meget vakkert, dog muligens en smule harry, stuebord. :D

Det kan aldri bli "Harry" med den blokka der.:cool:
Hadde det vært en Amerikansk vanlig V8 , da ville harryfaktoren blitt forholdsvis høy:D

Denne TAG V6 her skulle gjerne fått bytte plass med både TV og HiFi utstyret hos meg.:D
 
Eh... Den var Rå!!!!!;) Er det din motor? Hadde vært noe å satt opp i en trøtt midsize bil. Huttetu:eek:
I wish......;) Fant den på nettet tilsalgs (husker ikke siden) Men den var dyr, disse
motorene hadde vel et sylindervolum på 1,5 liter og produserte over 1000hk så den
har nok hatt et meget hardt liv. Lagde tråden som et lite spark mot TAG forde jeg
(og mange andre) syntes at de "vannet ut" Heuer`s kvalitet og sjel når de kjøpte
opp det konkurs-rammede klokkemerket. Hadde definitivt blitt et flott stuebord ja.
 
TAG

De som hadde turbo var på 1500ccm de uten var opp til 3 liter trur jeg.

Det er ikke bare klokker TAG har vannet ut. Tenker da på det erkeengelske Hi-Fi merket
Audiolab. TAG kjøpte jo dette for å utvikle det videre under navnet TAG Mclaren og endte opp med idiotdyre anlegg ingen ville kjøpe så de la ned merket og tapte sikkert en pen sum.;)

Audiolab er å få kjøpt nå igjen men blir nå laget i Kina. Men den Engelske fabrikken er lagt ned. Synd at folkene med penger ikke har mere peil enn de de har enkelte ganger.:oops:

Jeg har selv et anlegg fra Audiolab som jeg har hatt i snart 15 år, som jeg er veldig fornøyd med lyd og kvalitet. Dette anlegget har stått på uavbrudt siden jeg kjøpte det og det funker som f den dag idag.:cool:
 
Har sjekket ut Audiolab som du nevner, og jeg hadde ingen anelse
om TAG involvering tidligere. Så en forsterker på finn.no så jeg sendte
karen en mail. Men ingen svar..... Det hadde vært kult med noe brittisk
høy-fi stående under Michell Gyro`n min.:)
 
Se på den danske siden WWW.DBA.DK, det pleier å stå endel der. Eller på engelske ebay.

GyroDeck er fete saker. Jeg spiller så og si aldri annet enn MP3 fra pc eller MP3 spiller så jeg har ikke Vinyl snurre. Men skulle gjerne hatt en av disse::D

http://www.hifistasjonen.no/index.p...log/Platespiller/JR-Trans-Rotor/Tourbillon-07

Her kan du lese om Audiolab og Tag prosjektet.
http://img9.custompublish.com/getfi...ab_cd&forsterker.pdf?return=www.lydogbilde.no

He he, 300.000kr ink en armbase, men ingen arm og pick-up........ Man kan ikke
sette opp denne med hvilken som helst arm/pick-up eller. Så det er bare og plusse
på ++++++ og gange med 3. Takk for linkene.
 
Snurre til vinyl

Koster det så smaker det, men å kjøpe sånt utstyr er vel ikke noe jeg hadde giddet. Klart, er man milliardær så har det jo ikke noe å si om man svir av en mill på Hi-Fi og 1,8 mill på en Alf Lie klokke. :):)
 
Koster det så smaker det, men å kjøpe sånt utstyr er vel ikke noe jeg hadde giddet. Klart, er man milliardær så har det jo ikke noe å si om man svir av en mill på Hi-Fi og 1,8 mill på en Alf Lie klokke. :):)

Eller en diamantbesatt hodeskalle til 600 millioner kroner av Damien Hirst;)
Er selv en stor fan av kunsten hans. Men som du sier, penga rår.
 
D.Hirst

Den skallen kostet ikke mere enn noen "få" mill Pund å lage. Den er ultrahypet i pris og blir vel nesten ansett for å være en av de største kunst bløffene som noengang har vært.
Men helt klart, den er sinnsykt rå. Damien Hirst har mer eller mindre mistet litt av sin glans etter endel avsløringer hos diverse auksjonshus som selger dyrere kunst. Men ingen tvil om originalitet og genialitet fra den mannen, ihvertfall mye som strider mot sunn fornuft.

Kunst skal jo være noe man får varige inntrykk av når man ser det.:D
 
Jeg vet at han har blitt fremstillt som den grådigste om mest kapitalistiske
kunstnern ever. Han truet bla noen kids som solgte plakater av kunsten hans
på ebay med søksmål.... Men jeg syntes han er orginal og kunsten hans gjør
intrykk og skaper diskusjon.
 
Hirst

Ja, han er kul så det holder mener jeg... Litt av en type:D
Nå er jo denne tråden i utgangspunktet for motor osv så da tar jeg med et bilde av en
Hirst Hearse. Er ikke sikker på om det er Han som står bak denne, men kul er den.:cool:
damian_hearse_for_press.jpg