Kanskje det blir en Rolex til bursdagen alikevel?

Medlem
30. juni 2008
Innlegg
770
Sted
Kristiansand
Etter utrolig mye grubling fram og tilbake på forskjellige Rolexer og omega`r føler jeg at jeg endelig har kommet fram til et valg.
Var innom klokkeforhanderen idag og spurte om de hadde en Submariner LV inne, men som jeg fryktet måtte de skaffe den. Vet ikke om det var skuffelsen i ansiktet mitt som gjorde det, eller noe annet, men etter en kryptisk telefonsamtale kunne hun forvisse meg om at hun skulle greie å skaffe meg en innen bursdagen min. Så nå går jeg bare å tripper, helgen virker en evighet unna :cry:
 
Hvor lenge er helgen unna? Skal sjekke klokka...

[attachment=0:2b6wg879]Pakke A - 9.jpg[/attachment:2b6wg879]


...det er kun snakk om noen og tretti timer alt etter som når man regner fra...

Holder fingrene krysset for deg. :mrgreen:
 
Håhå! Den er på grensa til dårlig gjort, hehe.
På mange måter ønsker jeg egentlig denne helgen til å være så langt unna som mulig, har igrun ikke noe særlig lyst til å bli 30...
 
Pytt. Alder er bare ett tall.
Men Rolex er langt mer enn bare en klokke...

Krysser fingrene for en LV i pakken.
 
Håper virkelig du får den på din store dag...

Imellomtiden kan du jo sikle på denne her 8) :D
 
Jaggu gikk det ikke i boks :mrgreen:
Må være den beste bursdagen på lenge og forøvrig den værste....Kan ikke si jeg synes noe særlig om å bli så gammel.
Fikk en telefon på fredagen om at den var kommet, så skal love deg de siste timene på jobb var lange, men nå sitter den her trygt på håndleddet mitt :D
For en suveren følelse av kvalitet! Tyngden er virkelig imponerende og ikke minst finishen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har kikket på klokken for å se hva tiden er, bare for å måtte se igjen fordi jeg blir altfor oppslukt av selve klokken, hehe.
Beklager de dårlige bildene, sånn er det med kompaktkameraer.
Fikk tilogmed en jakke med på kjøpet, ikke dårlig!
Nå må jeg bare skaffe meg en yacht, så er jeg der :mrgreen:
Noen som vet hva tallene printet inn rundt urskiven betyr? Er det serienr. på klokken?