Kameratweekend

adio

Støttemedlem
Medlem
24. des. 2009
Innlegg
1.574
Sted
Bergen
Hvor tar man seg en langhelg i Europa med gode kamerater? Helst sol og varme så man får en avvekskling, i tillegg til billig øl/ vin/mat og gjerne med bra liv lørdagskvelden!
 
Skal du reise nå eller i sommer?
Er litt kritisk mtp sol og varme.

Ville vurdert Praha. Hørt masse gode historier derfra. Skal nedover selv en gang. ;)

Edit: To på rad, da må vel valget være tatt? :p
 
Praha er absolutt et bra alternativ, dog litt usikker på hvordan været passer inn i forhold til sol/sommer;) På de andre tingene er der jo all-in! Absint har de også:p
 
For en typisk kompistur til en rimelig penge kan jeg anbefale Budapest og Krakow.

Dersom man setter pris på god mat og drikke kan det være verdt å merke seg at Budapest har et par restauranter med stjerner i Guide Michelin - hvor det er muligheter til god vin og spennende smaksmenyer til under halvparten av prisen for tilsvarende i byer som Oslo, London, NY etc.
 
Praha er absolutt et bra alternativ, dog litt usikker på hvordan været passer inn i forhold til sol/sommer;)

Det er ikke syden, men jeg satt i t-skjorte og pilsa med solen i ansiktet en uke etter påske, så det er ikke helt galt heller. ligger ca på høyde med Paris.
 
For en typisk kompistur til en rimelig penge kan jeg anbefale Budapest og Krakow.

Dersom man setter pris på god mat og drikke kan det være verdt å merke seg at Budapest har et par restauranter med stjerner i Guide Michelin - hvor det er muligheter til god vin og spennende smaksmenyer til under halvparten av prisen for tilsvarende i byer som Oslo, London, NY etc.

+1! Utrolig bra mat, til veldig hyggelige priser i Budapest.