Kabel til USB-disk.

Medlem
30. mars 2010
Innlegg
1.049
Sted
Norge
Så har det håpløse skjedd. Kabelen til USB disk med div bilder er borte. Har en del kabler liggende , men ingen som passer. Er dette et generelt grensesnitt eller har WD laget sitt eget ? Noen forslag til hvilken kabel jeg trenger ? Er det mulig å få kjøpt på Clas ?
Mistenker konas rydde iver, men tør ikke si det høyt ;)


image.jpeg
 
Så har det håpløse skjedd. Kabelen til USB disk med div bilder er borte. Har en del kabler liggende , men ingen som passer. Er dette et generelt grensesnitt eller har WD laget sitt eget ? Noen forslag til hvilken kabel jeg trenger ? Er det mulig å få kjøpt på Clas ?
Mistenker konas rydde iver, men tør ikke si det høyt ;)
Vis vedlegg 11899

Jeg kan nok ikke hjelpe deg men dette var et såpass merkelig sammentreff at jeg måtte kommentere. Jeg har også en ekstern harddisk som jeg ikke har brukt på flere år, men i dag skulle datteren min se på noen bilder. Kabelen var selvfølgelig borte. Etter å ha lett huset rundt og prøvd diverse kabler som ligner dukket den til slutt opp i bunnen av en skuff.
Dette er også en WD og jeg hadde ingen andre kabler som passet, om kabelen jeg fant er en spesiell kabel fra WD eller fra noe annet vet jeg ikke, men den er ihvertfall lik den du trenger;)

20160814_165432.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Hansur