København eller london anbefaling topp hotell og restaurant.

Medlem
22. april 2008
Innlegg
371
Skal ta en tur med min kjære til enten københavn eller london og vil gi henne en skikkelig opplevelse. Tar i mot alle anbefalinger av hotell og restauranter med takk.
 
Ramsay i London, Noma i København. Ventelister på begge, men det bør kunne la seg ordne.
 
Goodman som ligger i Maddox st. i Mayfair, 5 minutters gange fra Oxford Circus.

God atmosfære og fantastisk mat. Husk å forhåndsbestill bord, gjerne et par dager i forveien.
 
Følger opp på Noma i København. Hadde en av mine aller beste matopplevelser der. Heldig å fikk bord dagen etter at jeg ringte pga av avbestilling. Fikk høflig beskjed om å være mye tidligere ute neste gang.
 
London: Murano... Ramsay restaurant, fantastisk mat og upåklagelig service. Ikke så stive priser heller... online bestilling av bord anbefales på restaurantens hjemmeside.
 
+1 for Murano. Var meget fornøyd! Samboeren min drømmer fortsatt om pistasj-soufléen :D
 
London: Zuma og Nobu ...førsnevnte verdens beste "Black Cod"..:cool: hvis man liker asiatisk da vel og merke ...og man bør nok bestille bord i god tid eller "henge i baren" som også er temmelig morro..
 
Har noen bodd på "fox and anchor" i London som var i D2 på fredag? Ser jo veldig bra ut, med flotte sjarmerende rom (og en suite) samt helriktig solid bondekost på puben. Krug har de også gitt!
 
Skal til London snart og har fått booket middag på L'Atelier de Joël Robuchon og lunsj på Restaurant Gordon Ramsay, samt at jeg står på venteliste på The Fat Duck.
Skal bo på Baglioni som har en Maserati Quattroporte som courtesy car:D

Når det gjelder København, har jeg fått anbefalt restauranten Kiin Kiin, men dessverre ikke fått spist der ennå.
 
Har noen bodd på "fox and anchor" i London som var i D2 på fredag? Ser jo veldig bra ut, med flotte sjarmerende rom (og en suite) samt helriktig solid bondekost på puben. Krug har de også gitt!

Bare spist middag der, nydelig fish&chips og lam :) Ligger litt utenfor allfarvei, om sant skal sies. Jeg tviler på at jeg hadde ønsket å bo der for et kortere opphold.