Köp av klokker/klokka för 150.000,- behöver tips och idéer! :)

Jeg følger rådet (i god TS ånd) til @adamskater: litt over og sub!

Smurf pent brukt til ca 140', bruksområde: absolutt alt.
Gammel DJ med hvitt gull i bezel på croco til de sjeldne anledningene, ca 20'.
 
Redigert av en moderator:
PAM 197
pam197head-1.jpg


eller Fifty Fathoms
852745d1350670199-help-selecting-new-sports-watch-11234-1.jpg


eller Speedy
omega.jpg


eller DRSD
rolex-double-red-sea-dweller-patrice-chemin-comex.jpg


eller 1655
DSC_0139-2.jpg


..disse er vel innenfor budsjett, noen kanskje sammen også? :)
 
grymma förslag rullar in ser jag!

Jag känner att jag vartfall vill ha 2 klokker, att köpa en så känns det som om man "sliter" ut den, känns bra att rulla på 2 eventuellt 3 i bästa fall :)

det som det kanske lutar ut per dags dato så håller jag på att försöka lokalisera en JLC Master ultra thin moonpahse i rosègull och sitter på den blå subben jag har nu, den blir lite som en bruksklokke. Så eventuellt byta den efter jag fått JLCn mot en AP 15300 / Daytona, vill ha nått på lenke då jlcn er på skinnrem.

så har jag en gammal datejust 1601 som man kan ha nån gång ibland, den ligger mest hemma och samlar stöv.

så långt er jag i tankarna nu.
 
Har lyst til å slenge inn min trio til vurdering. Høres ikke 100 % ut som det du er ute etter, da det verken er noen gull- eller lenke-varianter her (jeg jobber med saken, men har ikke penger til APRO15202 eller PP5711, som jeg har lyst på).

IWC Portuguese Automatic 7 Days (hadde den med sort skiv før, byttet til den med hvit og blå visere)
IWC Pilot's Watch Chrono (følte jeg måtte ha en pilot)
JLC Master Memovox (måtte ha noe pent, men ikke for tynt, og ikke i gull (bruker mansjetter og beltespenne i stål))

Skulle iallefall gå greit å få alle tre innenfor budsjett.

IMG_2190.jpg