Just another BALL game.....

Medlem
14. sep. 2011
Innlegg
35
Da var det min tur til å ta BALL engineer hydrocarbon i nærmere øyesyn.
Her er den..New with tags.


Trygt hjemme.


Vesken var akkurat passe for formålet


Rett på benken.


Snipp..snipp.


Vola...


Første glimt...


Avduket.


Begge på B....:p


Utstrakt.


WS


Etter en uke med wrist time har jeg vent meg til den.
Litt skuffet når jeg åpnet boksen og så den "lille" 42 mm Hydrocarbonen, den virket mindre enn det jeg hadde regnet med.
Men når den først var på håndledet vokste den med en gang. Den har skikkelig "attitude"
Har aldri vært særlig begeistret for titan, men med komboen titan/høyglanspolert stål ble det helt riktig.

Positivt: Perfekt passform, gummireimen og urkassen føyer seg helt etter håndledet - Tritium kapslene lyser tindrene klart i mørke. Pga det 4 mm tykke safirglasset blir det en dybde som får markørene og viserne til å virke som 3D - Den innskrudde kronen i Valjoux 7750 verket føles helt spot on ved uttrekking og innskruing.

Negativt: De gule viserne er litt i veien når klokka blir mellom 11 og 12 - Låsen på crown guarden føles ørelite slarkete - Skuffet over at bezelen "bare" har super-lum. Her trodde jeg det også var brukt gaskapsler..:( Hvis man har gorilla armer vil man oppdage at et hår eller to har kilt seg mellom glasset og bezelen....:oops: Desverre så kom den ikke med treboksen.

I tillegg har jeg registrert den på BALL´s sitt "warranty registration" og fått ett års ekstra garanti.

hman...Skjønner veldig godt hvorfor denne var savnet. Dette er virkelig et flott ur som man blir glad i.
 
Tøffe bilder av både Ball klokken og sykkelen. Blancpain klokken din er jo også helt fantastisk rå. Gratulerer så mye!

PS: Bruk photobucket eller noe neste gang du laster opp slike flotte bilder, så får vi nyte de i litt større format;)
 
Hæ, var det en BALL der ;) Just jokin`den Blancpain`en var bare så fantastisk rå!
Gratulerer, You got BALL...

Den er veldig kul.
 
Beste om ikke den eneste utboksingen her inne som var over snittet underholdende! :D Kjempe tøff klokke! Noen bilder av sykkelen? ;)