July 20, 1969 - Limited Edition Speedmaster

Magisk....aldeles nydelig klokke:rolleyes:,denne må du fortelle litt mer om som hvilket cal,årsmodell,size,antall,osv:)
Gratulerer så mye.

Også masse kudos for at du svinger av E6,-og utforsker stikkveier vi andre kan dra veksler av.
Forventer noen flere bilder i løpet av dagen :rolleyes:......

Magisk....aldeles nydelig klokke:rolleyes:,denne må du fortelle litt mer om som hvilket cal,årsmodell,size,antall,osv:)
Gratulerer så mye.

Også masse kudos for at du svinger av E6,-og utforsker stikkveier vi andre kan dra veksler av.
Forventer noen flere bilder i løpet av dagen :rolleyes:......

Håper @SpaceCowboy kan hjelpe meg litt her, stoler meget på hans kunnskaper også har jeg eksamen i morgen :eek:

Kort forklart er det 35 årsjubileumsutgaven i forhold til året månelandingen fant sted. Den kom altså i 2004. Den er av smånaturlige grunner limitert til 3500 eksemplarer. Den har så vidt jeg vet et vanlig 1861-kaliber i kassen. Størrelsen er 42mm. Baklokket virker å ha et glass i safir også er selve emblemet under dette glasset. Det er en klassisk hersalite-krystall på toppen av uret :cool:

Må bare ta med disse bildene, som er de peneste jeg finner i google av uret :cool:

apollo1135th10.jpg

apollo1135th.jpg

apollo1135th3.jpg

apollo1135th12.jpg

apollo1135th2.jpg

Takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger!

Redigert av en moderator: