Juleskravling med blanke sko!

Medlem
1. feb. 2008
Sted
Oslo
Siste lørdag før jul mellom 12 og 14 kliner vi til med en miniGTG eller WJAC - "Watches Jazz And Conversation" - Nå også med gratis skopuss! Ta med juleskoene!

Velkommen til Urmaker Erik Sutterud på Bjølsen, Bentsebrugata 31. Vel møtt!

jazzjul_zps208760f4.jpg

Passer det kommer jeg innom! Har et par Dr. martens, og en boks svart kiwi shoe polish, men klarer aldri å få det til å bli blankt... håper noen har noen triks! :)

Du må få sjarmert noen damer som bruker nylonstrømper, deretter avkler du damen nylonstrømpene på den mest elegante måte. Når første hinder er passert tar du steget... Kvinnen vil se forførende på deg, kansje vil hun bite seg i underleppen. Hun vil villig kaste seg ned på sengen, og det er da du gjør det. Det er da du strider til verkst. Du tar av deg skjorten, slik at du bare har undertrøyen på, du løsner på beltet for å hinte frem at det snart vil skje noe.
Du setter deg foran henne, du fester blikket på de speilblanke øynene hennes...

Så plukker du opp en sko og spenner den mellom innsiden av lårene dine med sålen mot deg. Du tar nylonstrømpen å legger over tuppen på skoen.Så tar du et passe brett grep på hver side av strømpen. Deretter drar du dette frem og tilbake slik at strømpen buer seg elegant over tuppen på skoen og du gjør så dette så raskt at det blir passe friksjon. Du vil raskt se at skoene blir blankere og blankere.
Du vil nesten bli avhengig av jakten på perfekt speiling på tuppen. Du vil erobre mange damer, og i prossesen vil du ha glede av utsikten du får opp under skjørtet fordi du har lært kunsten å pusse sko.

Lykke til min venn. og husk at skoene må børstes rene, settes inn med skokrem som får tørke (påføres sirkulert, omtrent som du baker boller/beføler bryster) husk å ikke bruk varme for å raskere tørke skokremen.

Redigert:
Du må få sjarmert noen damer som bruker nylonstrømper, deretter avkler du damen nylonstrømpene på den mest elegante måte. Når første hinder er passert tar du steget... Kvinnen vil se forførende på deg, kansje vil hun bite seg i underleppen. Hun vil villig kaste seg ned på sengen, og det er da du gjør det. Det er da du strider til verkst. Du tar av deg skjorten, slik at du bare har undertrøyen på, du løsner på beltet for å hinte frem at det snart vil skje noe.
Du setter deg foran henne, du fester blikket på de speilblanke øynene hennes...

Så plukker du opp en sko og spenner mellom innsiden av lårene dine med sålen mot deg. Du tar nylonstrømpen og legger over tuppen på skoen, og tar passe brett grep på hver side av strømpen. Deretter drar du dette frem og tilbake slik at strømpen buer seg elegant over tuppen på skoen og du gjør så dette så raskt at det blir passe friksjon. Du vil raskt se at skoene blir blankere og blankere.
Du vil nesten bli avhengig av jakten på perfekt speiling på tuppen. Du vil erobre mange damer, og i prossesen vil du ha glede av utsikten du får opp under skjørtet fordi du har lært kunsten å pusse sko.

Lykke til min venn. og husk at skoene må børstes rene, settes inn med skokrem som får tørke (påføres sirkulert, omtrent som du baker boller/beføler bryster) husk å ikke bruk varme for å raskere tørke skokremen.

Jeg hører på den lærde liker det jeg hører. Nå skal virkeligg dame...*ehem*...skoene få seg en omgang.

*må få det bilde @Entropy ga meg ut av hodet* Bilder kommer! :) (tror jeg)

Redigert av en moderator:
Dette har vært et veldig hyggelig tiltak @Arcticboy!

Forøvrig kan jeg opplyse for @crown guard og @Entropy om at det ved siden av Arcticboy sin urmaker forretning var en frisør som gjerne ville ta skrittet til kundene, eller hvordan det nå var formulert på plakaten utenfor....

:cool:

Redigert av en moderator: