Arild skrev:Å vurdere dette er jo for deg mye av spenningen med å kjøpe ny klokke. Kommer kanskje litt an på hva samlingen din ellers består av (og det er jo mange fantastiske ur...).
JLC tror jeg har samme verket som i min Reverso GMT. Det betyr i så fall at du ikke kan stoppe sekundviseren når du setter tiden. Ellers et fantastisk verk og klokke. Dette til info dersom det er viktig for deg. Da bør du eventuelt sjekke ut dette.
Lykke til med å være sin egen julenisse!
Takker, Arild!
JLC'n er utvilsomt interessant, men detaljen mht tidsinnstillingen visste jeg ikke. Uten at det skal være avgjørende. Utfordringen ift dette uret blir om jeg skal beholde min JLC Master Controller Chrono, eller kvitte meg med den. Ser vel for meg den vil få lite armtid om det ble ny JLC i familien....
Joepete skrev:GO har jo en smuk forarbejdning i en klasse for sig - som du kan få lov til at kigge på![]()
JLC holder max og er super kvalitet for pengene
PAM´en er vel den mest versatile af de ure du lister
Hvad du vælger, det er jo helt op til dig .... men med de ure, som du allerede har, så nappede jeg JLC´enGO er også go´, men holder nok ikke værdien som JLC og en PAM på 40mm er ikke helt holdbar ... er den .. ?
Sorry !!! En PAM holder jo altid
![]()
8) Rent gæt fra min side, så ikke videre validt - sorry
:roll:
:?
Thanks, Joepete!
Interessante synspunkter. Tror jeg vil mene å få relativt bra "value for money" med den GO'n. Kanskje mer der enn for de øvrige to.
PAM på 40mm er jo alltid et dilemma.... og diskusjonstema.
Dessverre har jeg ikke fått sett denne "live" enda, men har nok enn så lenge akseptert for min egen del at 44mm ikke blir riktig størrelse for meg. Tricky case.... :?