Julegavetips?

UJU

Støttemedlem
Medlem
23. jan. 2010
Innlegg
6.321
Sted
Vestlandet
Da begynner det å bli tid for kjøpefesthelvete igjen, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til fruen i år heller.

Er det noen der ute som har noen gode tips?
Jeg setter ikke noe kostnadstak på denne da julegaven skal kjøpe meg fri fra alskens dumskap helt frem til bursdagen hennes om et halvt år.:p

Klokke er forresten ikke aktuelt.
På forhånd takk for hjelpen.:)
 
Jeg setter ikke noe kostnadstak på denne...

1119302C-D90D-4B19-AEF4-005B06013CB8-18904-0000021CA0A4ED9B.jpg
 
Herfra blir det Øyafestivalen ukespass. Tror det går rett hjem. Hva med Galaxy S3 ? Iphone 5 ?
 
Hva med å sjekke ut om et band/artist skal ha konsert i en storby, kan dere slå sammen langhelg i et annet land sammen med konsert.
 
Enkelt. Diamant. Eller diamanter.
Det finnes ikke en kvinne på denne jord som ikke elsker diamanter. Tar et lite forbehold når det gjelder Rambutan.

Så er selvsagt spørsmålet om den skal være i en ring, armbånd, kjede osv.
 
Jeg har vært gift med min kjære i 9 år og jeg kjøpte en aliansering i gult gull det første året vi var i lag og drev å kjøpte diamanter til hver annledning. Og det gikk som det måtte det..... den ble full.... og da kjøpte jeg jaggu en ny. :p
For det går an og sette de sammen når ring nr 2 er full,men når den er full er jeg i samme situasjon som deg. For flere en 2 ringer satt sammen synes jeg blir vulgært. I tillegg har jeg kjøpt en liten gave ved siden av. Og hun samler på krystall figurer så da er jo valget klart for min del... :)

Ikke enkelt det der med gaver for oss enfoldige gitt....

Lykke til med jakten... :D
 
Husk, dette skal være en gave til henne - ikke til dere.
Dropp derfor reiser eller andre ting som dere skal gjøre sammen. Da kan du like gjerne kjøpe henne et nytt vaffeljern eller en støvsuger. En tanke spissformulert kanskje, men ikke så langt fra sannheten.
 
Husk, dette skal være en gave til henne - ikke til dere.
Dropp derfor reiser eller andre ting som dere skal gjøre sammen. Da kan du like gjerne kjøpe henne et nytt vaffeljern eller en støvsuger. En tanke spissformulert kanskje, men ikke så langt fra sannheten.


Jeg er såpass enkel at jeg synes diamanter er fint, men foretrekker selv musikk, reiser og mat. Helst i en kombinasjon. ( er nok ikke representativ for damer flest)
Kan anbefale en weekend på Engø gård. Har akkurat vært der med kjæresten. Fantastisk mat, og god service + nydelige omgivelser. ( ja, synes det er topp å få en gave der en deler opplevelser med kjæresten) ;)
 
Hvis frøkna liker gult gull og har vært snill; studio_supercocktail2 - Sandberg Sweden

Var på jakt etter denne i hvitt gull, men den er utsolgt. Fantastiske greier. Kjæresten liker ikke gult gull... Hun vet ikke Hvaslags smykke det dreide seg om, og det er lommeboken min glad for, men på sikt har jeg lyst til å finne noe tilsvarende til henne.

Hver ring lages i ett eksemplar forøvrig.
 
Enkelt. Diamant. Eller diamanter.
Det finnes ikke en kvinne på denne jord som ikke elsker diamanter. Tar et lite forbehold når det gjelder Rambutan.

Rambis liker vel juveler, og da slikse Rubies og Jewels i urverk?

Jeg er "heldig" med valg av konematerial da hun, faktisk, ikke setter pris på gull og bling, riktignok ikke på klokker heller dessverre. Men samtidig får jeg foten der bak hvis jeg drasser hem en støvsuger eller vaffeljern eller slikt praktisk.

Så det krever ofte litt tenking og har i de siste bursdagen/julene blitt ganske rimelige ting, men som hun har lyst på/trenger. Yogakurs og "konsertbillett" til Trond-Viggo og Kristoffer Schau var suksess sist.
 
Da var gavene handlet inn og jeg har ro i sjelen, helt til kredittkortregningen tikker inn...:p
En stor takk til alle som har bidratt i tråden.
Det ble tilslutt en Mulberry clutch (nei ikke en sånn som sitter i biler...:p), et iphone-etui også fra Mulberry, og tilslutt et smykke fra Georg Jensen.
Dette burde gjøre susen for den (i overkant) stilbevisste fruen håper jeg.:cool:
 
Det kommer jo an på stil og alder, alt fra en 44magnum til et klassisk gullsmykke, poenget er at dere må kjenne partneren - hvis ikke havner dere i en catch 22, alt er feil. Uansett har jeg sluppet unna katastrofe med gull hals- eller ring. Sped på med en billig extra som du vet er en innertier, har funket for meg i 33 år.
Tom
 
I år skulle jeg finne på noe helt spesielt, et eller annet finurlig som skulle gjøre henne blank i øynene av kjærlighet til sin omtenksomme mann. Skulle ikke utsatt både tankeprosess og innkjøp til i dag.

Lørdags formiddag, førjulskaos og panikk, det gikk som det måtte gå. Jeg håper du har rett, Minuteman!
 
Det kommer jo an på stil og alder, alt fra en 44magnum til et klassisk gullsmykke, poenget er at dere må kjenne partneren - hvis ikke havner dere i en catch 22, alt er feil. Uansett har jeg sluppet unna katastrofe med gull hals- eller ring. Sped på med en billig extra som du vet er en innertier, har funket for meg i 33 år.
Tom

Jeg gikk for en 44magnum i år. Spent på reaksjonen...