Julegave til far...

Medlem
11. des. 2012
Sted
Oslo
Julaften kom 4 dager for tidlig i år... Sitter nå og gliser bredt mens jeg sitter og glaner på min nye godklump. Bråbestemte meg på jobben i dag at jeg måtte ta en ny tur til urmakeren for å kikke/prøve litt igjen for å få litt liv i bildene jeg har sittet og siklet på den siste tiden.

Endte da opp med å gjøre en liten handel i dag i og med at Maya kalenderen ender i morgen slik at jeg fikk oppleve dette også:rolleyes: (Noen fotograf blir jeg aldri bare så det er nevnt)

DSC_5630_zpsfe8f184b.jpg

DSC_5631_zpse1d25d02.jpg

DSC_5633_zps1e213a6c.jpg

DSC_5638_zps18c20cbb.jpg

DSC_5637_zps0c45ff1d.jpg

DSC_5640_zpse14abacb.jpg

I et ubetenksomt øyeblikk glapp det ut av meg at jeg nå må sette i gang å spare til neste klokke....øynene til kona begynte da å lyse rødt (og det var ikke pga at jula nærmer seg...) og fant da ut at det kanskje er best å holde slike tanker for seg selv...muligens en klassisk nybegynnerfeil.

Da kan jula bare komme, god jul alle sammen!

Så hyggelig, deilig å kunne ha slik spontanitet;)

Gratulerer masse og takk som deler!

Ps. Nybegynnerfeil ja!

Gratulerer med ny klokke, konen bør nok holdes unna all videre planlegging. Trikset er å begynne med Rolex, da kan du kjøpe en håndfull ulike modeller uten at kona klarer å se forskjell ;)

Gratulerer med et tøfft og nydelig kvalitetsur!! Vær obs på mulig krampe i smilemuskler i løpet av julen og spar på kreftene sånn at du kan dra til med et solid glis også når julegave fra fruen åpnes:p

Tankene om neste klokke kan du dele med oss!!!

Nydelig, gratulerer med en herlig Omega.
Ang. planer om fremtidige kjøp er best å holde på forumet for husfredens skyld :D

Aldri fortell hva det koster. Den der er dog for oss her inne vært penga. Den er lekker, gratulerer med kongeklokke.