Julegave til DEG SELV!?

Julenissen skall gi meg en...

• Vacheron Constantine Overseas Chrono HVIT

Stemmer: 0 0,0%
  • Jaeger Master 8 days i Rosegold

• Audemars Piguet ROC "Newman"

• Blancpain Villeret Moon phase Rosegold

• Antall stemmer
    0
Stemte på VCen.

Mulig jeg fornærmer noen her nå, det er i så fall ikke tilsiktet; APen kommer sist for meg. Fantastisk klokke for seg selv, for all del, men min lekmannsoppfatning av AP "horer" seg litt ut ved alle disse karbonkledde osv LE, og det stjeler litt av eksklusiviteten i mine øyne.

Men kjør på :D

En noe profilert idrettsutøver som også er gammel venn av meg har hatt flere lange samtaler med denne Megan borte i unaiten. han sier rett ut at det sikekrt hadde vært helt ok å inngå samkvem med henne, men at veien dit, og fadesen etterpå ville plaget livet av han, og konklusjonen er... det ville nok ikke ha vært verdt det.

Pen å se på, men inni helvettes dum visstnok.

En noe profilert idrettsutøver som også er gammel venn av meg har hatt flere lange samtaler med denne Megan borte i unaiten. han sier rett ut at det sikekrt hadde vært helt ok å inngå samkvem med henne, men at veien dit, og fadesen etterpå ville plaget livet av han, og konklusjonen er... det ville nok ikke ha vært verdt det.

Pen å se på, men inni helvettes dum visstnok.

Mini Jacobsen? :mrgreen:

Jeg liker alle disse, men har nok følgende rangering :
1. JLC
2. AP RO
3.BP
4. VC

Spør du meg i morgen så kan det hende du får nytt svar......:cool:

Det måtte bli JLC, men den liker jeg skikkelig godt! De andre tre ville ville jeg ikke hatt, og hadde solgt de om noen hadde gitt dem til meg. VC rett og slett dårlig design, AP synes jeg er stygge uansett, BP viser vel her sin aller minst pene klokke.