Jeg trenger en blå klokke! NÅ!

Innenfor budsjett er det selvfølgelig Longines Conquest (GMT) du skal ha. Hvis du skal spare, gå for Aqua Terra eller Explorer. Personlig synes jeg – og kjølhal meg gjerne – at AT med blå skive er penere enn Explorer med blå skive (som naturligvis også er flott), men det er jo andre kriterier å vektlegge også.
 
Grenser er til for å brytes @Tetragrammaton!

Liker at det fortsetter å komme inn seriøst gode forslag. Jeg har fortsatt ikke helt funnet "the one", men kikker stadig rundt selv, og sjekker opp alle forslag som kommer inn her.
 
Redigert av en moderator:
Innenfor budsjett er det selvfølgelig Longines Conquest (GMT) du skal ha. Hvis du skal spare, gå for Aqua Terra eller Explorer. Personlig synes jeg – og kjølhal meg gjerne – at AT med blå skive er penere enn Explorer med blå skive (som naturligvis også er flott), men det er jo andre kriterier å vektlegge også.

Explorer med blå skive?

dnxk4o.jpg
 
Da er det jo ikke noe å lure på?

dsc02081kg.jpg

Innenfor budsjett er det selvfølgelig Longines Conquest (GMT) du skal ha. Hvis du skal spare, gå for Aqua Terra eller Explorer. Personlig synes jeg – og kjølhal meg gjerne – at AT med blå skive er penere enn Explorer med blå skive (som naturligvis også er flott), men det er jo andre kriterier å vektlegge også.

Explorer med blå skive?

Er nok Oyster Perpetualen det refereres til :)
 
Jeg har lenge jaktet på en klokke med blå skive og gikk til slutt for en Omega 2255.80 "Electric Blue."

Utrolig flott fargespill i skiva. :) Jeg er kjempefornøyd og angrer ikke et sekund på valget! :)

 
Den vintage ingenieuren der har jeg med sort skive @Bond (IWC 323301), usikke rpå om det er platinumen du har bilder av der med den røde sekundviseren. @Fossdal den var stilig.
Zenith er alltid aktuelt @Jon Ali, det mangler i samlingen.
 
Redigert av en moderator:
Hva med å ta den litt lenger og kline til med turkis? Jeg digger denne fra Helson, styggfet klokke. :D

DSC_1808.JPG