Jeg slår et slag for "rimelige" og tilgjengelige klokker

Rimelige armbåndsur - og da rimelig uten anførselstegn - er noe jeg kan like og har rett fokus.

Slår et slag for SKX013.

Det er bare en ting som er verre og mer irriterende å lese om innen hvert annet jævla innlegg her på TS er at alle skal skrive ordet #invistor hele tiden. DET er mer ødeleggende for lesegleden og utarmende, enn annonsene det refereres til isolert sett. ;) Det er mer pjatt om #invistor enn det ER invistorer...

51305181_2327695994153720_6751358411695647330_n.jpg

Breitling er undervurdert her på TS.
Det blir bli flere av dem her.

8

Jeg tror ikke det er en undervurdering. De fleste TS'ere er inneforstått med Breitlings historie og kvalitet. Det er vel heller en designfilosofi som ikke har appellert, eller har blitt utdatert. Det er dessverre også blitt sånn at enkelte modeller har gitt en konnotasjon som mange ikke ønsker å vedkjenne seg (les oversized bling for wannabees).
Brietling har jo hatt ganske sviktende salgstall de siste år, og det eksisterer mye rabatterte klokker på gråmarkedet (som er et dårlig tegn i seg selv).
Heldigvis har de sett lyset og er på vei tilbake igjen, selv om de så skriften på veggen lovlig sent.

Det er bare en ting som er verre og mer irriterende å lese om innen hvert annet jævla innlegg her på TS er at alle skal skrive ordet #invistor hele tiden. DET er mer ødeleggende for lesegleden og utarmende, enn annonsene det refereres til isolert sett. ;) Det er mer pjatt om #invistor enn det ER invistorer...

51305181_2327695994153720_6751358411695647330_n.jpg

Word!!!

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
Hvem skrev ordet invistor først egentlig?
Et søk her i forumet gir første treff i et innlegg av @hanse i januar i fjor.
Foreslår regelendring: alle nye/nyere ur som legges ut over retail, skal hashtagges «invistering» evt «invistor». Til uret er solgt skal profilbildet være Ronald McDonald/ valgfri klovn.

'Invistere' ble skrevet allerede i 2009.

Hvem skrev ordet invistor først egentlig?

Det dukket i alle fall opp her "for fult" etter litt hyppigere bruk på enkelte Fjesbokji-forum hvor enkelte drev og solgte klokker kun for fortjenesten sin del. De ble vel å anse som de første "invisterere" ettersom de påpekte for eventuelle kunder at klokken var en god "invistering".

8

• Liker
Reaksjoner: JonasV