Jeg skal ha meg en Rolex. Hvilken er et "must" i klokkeboksen?

Er ikke folk enig i at den grønne skiven på Hulken ser helt fantastisk ut? Kjenner jeg blir helt svimmel når jeg synker ned i den levende grønnfargen, som en egen liten verden der nede :p
Tror kanskje LV'en er øverst på Rolex-listen om jeg ikke lar meg overbevise om noe annet.

Er helt enig! Nå er ikke jeg helt objektiv da jeg har en slik grønn lekker sak, men skiven er aldeles fascinerende! Ta den ut i sollyset og den kan nytes i timevis. Det spiller i grønnfargen og nyanser! Veldig lekkert :D

Merkelig nok at ingen har foreslått Explorer! Den nye Exporer I med sine 39 mm er steget inn i voksen verden.

PS: Glem alt av denne "Sub her og Sub der" diskusjon. Og glem også å kjøpe en ny; uansett hva taper du penger.
Lykke til med valget...

PPS: hvis du skal ha noe grønt kjøp deg en SuperOcean Heritage med grønn bazelen.

Selvsagt!

Heh...?
Det viktigste er jo at du kjøper en klokke som får andre til å like deg...:p;)

Trenger vel ikke 80 poster i en tråd for og finne ut av det. Da ligger jo svaret her. :D:D
http://www.blocket.se/goteborg/Rolex_Submariner_Sea_Dweller__Double_Red__36278222.htm?ca=11&w=3

4271271707.jpg

Enten så har du b...ler til og følge egen smak/stil, eller så kjøper du noe av det hotteste med en gang. Finnes ikke gråsoner. ;) ÅÅÅÅ, sorry, glemte maksprisen på 40k. 8)

16610.
-Men hvis du liker seadwelleren og litt mer "chunky" klokker så er den nye 116610 et like godt valg, men den må få noen flere år på baken før den blir like klassisk / obligatorisk som 16610.
Viktigste er jo uansett at DU liker den! ;)

Å banne i kjerka...

Jeg må bare si det...

16610 må jo bare være den absolutt kjiiiipeste Rolex Submariner modellen som noen gang er laget.
Totalt blottet for sjarme på alle måter syntes nå jeg... :D

Nei - takke meg til matte skiver og bar tritium med fin patina, eller den moderne kvalitetsfølelsen i en 116610LN/LV.

116610, du mener den firkanta klossen med den latterlige lite elegante overgangen til lenka? Fin den og ;)

Tja, 116610 er muligens ikke noe for de mest konservative før om 10-15 år... ;) - men kvalitatsfølelsen på denne er jo bare av en annen verden i forhold til 16610 :D

Rolex gmt ceramic!! Nyydelig! Elegant, klassisk og sportslig, med gmt funksjon! Soleklar ener og det mener jeg bådefør og etter jeg kom inn på sonen. Altfor mange subb-lovers som misjonerer for den! Men grønn LV-ceramic er tøff!Nye rolexer oser kvalitet ifht gamle.

Sjarm med plexi mener jeg da. Forskjellen på 16610 og den nye er jo ikke enorm spør du meg. Litt større og mer glossy. Smak og behag.. Er glad i alle sporsts Rolex, slo bare et slag for gmtc jeg.