Jeg og min Submariner sover alltid sammen!

Medlem
13. april 2010
Innlegg
17
Sted
Trondheim
...men, siden det til tider kan bli litt "klamt" så prøvde jeg i går kveld å ta den av.
MEN, da fikk jeg ikke sove!! Endte med at jeg måtte stå opp og ta den på igjen. DA sovnet jeg.

Er det bare jeg som er litt sær - eller?! ;)
 
Hehe. Jeg får sove både med og uten klokke på hånden. Men du vet du er WIS når du ikke får sove uten tryggheten av å kjenne lenken omfavne hånden;)
 
Selv klarer jeg ikke å sove med klokke på. Er nok frykten for strekk i lenka som hindrer meg, tror jeg... Har ikke den store kontrollen på hva som skjer med klokka mens jeg sover :p
 
Ikke sær, bare svær

...men, siden det til tider kan bli litt "klamt" så prøvde jeg i går kveld å ta den av.
MEN, da fikk jeg ikke sove!! Endte med at jeg måtte stå opp og ta den på igjen. DA sovnet jeg.

Er det bare jeg som er litt sær - eller?! ;)

Ingen grunn til panikk. Skulle dette imidlertid utvikle seg til at du står opp på natta for å bytte klokke og må poste i "dagens klokke", da ringer vi hvitfrakkene :eek:
 
Merker dette selv, det blir som forlovelsesringen, det føles helt merkelig å ta den av.
Det spørs hvilken klokke jeg bærer, men den er som regel på hele tiden, under dusj osv.
 
I konas øyne er jeg både sær og gal i forhold til klokker, skjønt hun setter stor pris på å få en liten tikkende sak ved spesielle anledninger.
I våre øyne er vi nok helt normale, mens vi i andres øyne snakker om tvangstrøye og avvenning.
Vel, jeg stemmer for at VI er normale, og de ANDRE hverken har evne eller lyst til å la seg rive med av alle livets gleder.

Skål.
 
Sove med klokke på nei... Sånt driver jeg ikke med!


Tenk om jeg kommer til skade for å smelle den i veggen eller nattbordet!!! :(
:p

Slapp helt av, her på berget er det meste vedrørende klokker "normalt". :cool: Det er derfor vi trives så godt her på asylet, vi føles oss litt mer normale.. :D
 
Selv klarer jeg ikke å sove med klokke på. Er nok frykten for strekk i lenka som hindrer meg, tror jeg... Har ikke den store kontrollen på hva som skjer med klokka mens jeg sover :p

Frykt for strekk i lenka ? Da må du vurdere noe annet enn rolex da kanskje ;)
 
Selv klarer jeg ikke å sove med klokke på. Er nok frykten for strekk i lenka som hindrer meg, tror jeg... Har ikke den store kontrollen på hva som skjer med klokka mens jeg sover :p

Vet du hva...
Jeg skal ikke en gang poste hva jeg tenkte når jeg så dette.. Koblet opp mot tannlegetråden vi hadde tidligere ble det... Vel.. Lite pent!
 
Fordelen med å sove med Rolex er...

...at når jeg tar den av - etter leggetid - så skjønner mor straks at det er "far(e) på ferde" ...:rolleyes:

Ha en fin helg alle!
 
Må være snill nå, eller så tar jeg på meg Explorer II og kommer en tur nordover :)



Jaja, skal du først gjøre det er jo Explorer II det beste uret for jobben! Og såvidt jeg vet kommer du uansett en tur nordover i desember.. Ikke mye jeg kan gjøre med det :p
 
Fordelen med å sove med Rolex er...
...at når jeg tar den av - etter leggetid - så skjønner mor straks at det er "far(e) på ferde" ...:rolleyes:

Ha en fin helg alle!

Ja, det der er et utvetydig signal som er umulig å misforstå. :D