Jeg heter André, og jeg har et problem..

Slenger meg på her og blir begeistra og imponert av denne samlinga! Og liker veldig godt måten du har gruppert klokkene på. Si ifra hvis du skal selge Argonauten en dag, da, for den knytta jeg meg visst veldig umiddelbart til.

Slenger meg på her og blir begeistra og imponert av denne samlinga! Og liker veldig godt måten du har gruppert klokkene på. Si ifra hvis du skal selge Argonauten en dag, da, for den knytta jeg meg visst veldig umiddelbart til.
Takk takk. Argonauten er kjempetøff, og et morsomt tilskudd i samlingen. Nesten så jeg burde begynne å bruke den mer... Jeg sender deg en PM om det skal selges, men jeg er notorisk dårlig på å selge klokker.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Ikaros
Ser at jeg har en forglemmelse til.. kjøpt i Tidssonen nettutikk. En ekte klassiker. Citizen "pingu"

1739645359775.png

Problemene fortsetter med en Andoandoando. Dette er et noe sært, finsk innslag som jeg fikk en kløe på av å se et innlegg fra @Jon Henrik. Kløen gikk ikke bort, og da hjelper det med dårlig impulskontroll. Den måtte inn. Her kan man vel si at smaken er som baken...

1758961260773.png