Jeg heter André, og jeg har et problem..

Hei, jeg heter Genta, og har et mindre problem:love:
I-landsproblemer er også problemer, og ja, du har ett problem ;)
Altså, rått! Spesielt penklokkesamlingen! :cool:
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: sunshine og andres
Imponerende samling du har @andres. Vi må børste støv av "ukentlige kaffeslabberas" som vi hadde i Drammen i sin tid. Skulle gjerne tatt en grundig titt på flere av klokkene i den samlingen der.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Imponerende samling du har @andres. Vi må børste støv av "ukentlige kaffeslabberas" som vi hadde i Drammen i sin tid. Skulle gjerne tatt en grundig titt på flere av klokkene i den samlingen der.
Jo takk, det hadde vært noe, du kjører frem og tilbake til Sandnes da ;) hehe. Du får ta ansvar i Drammen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Zawatch
For en samling og for en fortelling:D Slikt blir jeg rett og slett glad av å lese! Grøsser inni meg selv med tanken på hvorfor i all verden jeg har flippet de jeg har flippet etter å ha lest innlegget.... Jepp, angrer på flere:mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Herregud @andres :eek: For en samling du har! Har fått med meg at du har noen godbiter som dukker opp her og der. Men det er noe annet å se det samlet. Også kult å se de gruppert på kategorier.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Denne tråden var fin, @andres! Perfekt søndagskveldslektyre :D

Ikke bare husker jeg POG og pins, men også fotballkort, ishockeykort, klistremerker og en mengde annet rart som fylte opp et godt over snittet stort gutterom. Heldigvis har jeg klart å kvitte meg med det meste av samlemanien på veien hit. Har god samvittighet for at klokker har kommet til og står igjen som samleobjekter nå. Og et par andre ting også.

Det er en imponerende samling du har! Jeg kjenner jeg er rimelig misunnelig på mange av klokkene dine. Spesielt Seamaster PloProf, JLC Master Compressor Chronograph og ikke minst Lange 1 Moonphase står frem som mine favoritter.

Jeg forstår godt dine tanker om Explorer 1 i gull og stål, dette var en av de første Rolex jeg selv prøvde på armen etter at jeg ramlet ned i kaninhullet. Tanken på gull og stål har aldri helt forlatt meg, kanskje derfor jeg har vært svak for SARB017, jeg også. En vakker dag skal det bli en skikkelig two tone på meg også.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Nå har jeg kost meg gjennom hele tråden. Takk som deler, og herreminhatt for en samling. Bredde, topp, skrivinga… Her er det noe for de som liker både morra, dattera, futen og fogden.
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Grendel og andres