Redigert av en moderator:
Jeg skjønner ikke denne tråden her. Er det en misfornøydhetstråd? Er det fordi man er usikker på sine valg og må få disse bekreftet, jf. "...som ikke alle liker?" Er det en passiv-agressiv kritikk av Tidssonen?
Jeg synes alle skal stå for sine valg. Synes du klokka di er fet, så vis den frem her på sonen, lag egen tråd, stå på den virtuelle såpekassa og skrik det ut! Takhøyden på Sonen er høy, både ift å si hva man liker og hva man ikke liker, jf. tråder som "Hva f... er poenget med <sett inn valgfritt klokke-produsent>"
Denne innpakningen som det innbys til i denne tråden trengs ikke, IMHO.
Disclaimer (i denne tidsalderen hvor alt og alle krenkes): Jeg ønsker ikke å kneble noen, eller å få denne tråden avsluttet. Alle forum-medlemmer står fritt til å mene, opprette tråder og si hva de vil. Det ovenstående er KUN min egen mening.
Takk takk! Det er en Aquadive(made in germany) mesh som ble DLC behandlet: En custom arbeid egentlig.Svart mesh var bølletøft @Hammerfjord!
Jeg skjønner ikke denne posten her. Er det en misfornøydhetstpost? Er det fordi man er usikker på trådstaterters valg og må få disse bekreftet? Er det en passiv-agressiv kritikk av trådstarter?
Jeg synes alle skal stå for sine valg. Synes du tråden din er fet, så vis den frem her på sonen, lag egen metatråd, stå på den virtuelle såpekassa og skrik det ut! Takhøyden på Sonen er høy, både ift å si hva man liker og hva man ikke liker, jf. metatråder som "Hva f... er poenget med <sett inn valgfritt tråd>"
Denne innpakningen som det innbys til i denne posten trengs ikke, IMHO.
Disclaimer (i denne tidsalderen hvor alt og alle krenkes): Jeg ønsker ikke å kneble noen, eller å få denne posten slettet. Alle forum-medlemmer står fritt til å mene, poste og si hva de vil. Det ovenstående er KUN min egen mening.