Jazz, mandariner og klokker!

Medlem
1. feb. 2008
Innlegg
300
Sted
Oslo
Jeg har mange ganger latt meg inspirere av Donald Fagens "The Nightfly", et udødelig album i musikkhistorien! Særlig tittellåta, som er illustret på coveret er kul! Han sitter med en platespiller, en mikrofon, en telefon, sigaretter og sikkert whisky. Dette er "An independent station, WJAC - With Jazz And Conversation - et radioprogram med løs snipp og totalt laid-back tilnærming til hverdagen og livet i det hele tatt. (Alle amerikanske radiostationer må ha en firebokstavsforkortelse). Et slags "Nattønske" for viderekomne, eller for urbane Manhattanboere. Jeg blir henført til stemningen i Tom Waits' univers også, "sharing this appartment with a telegraph pole" og så videre….
Nå vil jeg bringe denne stemningen inn i førjulens ellers så hektiske forløp, i form av en mini GTG hver lørdag som annonsert under.
Intet tema utover de åpenbare, og god gammel amerikansk julestemning.

Velkommen innom!

jazzjul_zps208760f4.jpg
 
Et fantastisk tiltak.

Jeg håper at oslo-mafiaen kjenner sin besøkelsestid. Det er bare å si til kjerringene at dere skal ut på julegavehandel - alene. Vips, så er det fritt frem.
 
Kommer innom en tur så lenge ikke jobben drøyer så veldig langt utpå dagen! :) Flott tiltak ! :)

Håper mange flere kommer!! :)