Jakker fra loftet....

Medlem
28. mai 2011
Innlegg
1.475
Sted
Austlandet
Tok meg en tur på loftet i dag, på leit etter en vårjakke. Fant disse tre:

536cb806-3e6f-4614.jpg


536cb806-3eff-f672.jpg


536cb806-3f0d-88fc.jpg


Hva sier dagens mote? Kan jeg gå med noen av disse?

PS! Vær ærlige nå....
 
Om du ikke er fanatisk opptatt av å gå med det absolutt siste innen herremote, eller livredd for hva andre måtte mene, så er det vel bare å bruke det. Forutsatt at du ikke føler deg ukomfortabel, selvsagt.

Retro er dessuten på mote - alltid. Skinnjakken og Levi's-jakken er jo både retro og kul.

Signaturen min forteller litt om hvor jeg står ;)
 
Jeg hadde gjerne gått for to'ern any day.
Mannen på gata hadde sikkert hatt mest aksept for tre'rn
Mannen bak PC'skjermen hadde sikkert hatt mest sans for en'ern (fikk litt matrix-vibber ;) )
 
Hehe :)

Toeren er min favoritt. Dette er en jakke fra Filippa K. Kjøpt tidlig på 2000 tallet. For meg som liker grunge, er dette en jakke som aldri kommer til å bli kastet eller gitt bort. Samme hva moten sier.

Eneren: Matrix, ja. Samtidig kanskje litt Marilyn Manson stil? Er usikker på denne, derav en liten post her inne. Kona hater den! (Kanskje grunn nok til å bruke den?).
 
Hva med en "hvis jeg kaster skinnjakke så får jeg kjøpe en klokke"-deal?
Filippa K + Grunge hørtes lit motsigelsesfult ut, men den skjønner jeg er en keeper :)
Marilyn Manson-fans og Matrix-motebeviste er vel litt innenfor sammegruppen, selv om jeg digger begge to på hver sin måte så er jeg ikke klar for skinn
 
Kona hater den! (Kanskje grunn nok til å bruke den?).

+1
Men egentlig enig med de to andre her, nr 2 ser jeg ikke noe problem i og bruke. 1 føler jeg er litt mye Matrix, og 3 er vell egentlig grei, selvom jeg tviler på jeg hadde brukt den selv :p
 
Kan fint bruke alle 3 i mine øyne, men den grønne syntes jeg var tøffest! :)
 
Da er vi 2 som er fargeblinde i hvert fall, ser absolutt ikke grønn ut med mine øyne :p
 
Klart du kan bruke alle tre. Så lenge du trives i dem, er det greit...

Utfordringen du kanskje vil møte, er heller hvilket ur du bør bruke (kjøpe ;) ) til det enkelt plagg?
Det synes jeg heller kunne vært diskutert.....

Lykke til med valget!
 
Jakke nr to var fin, eneren er for mye matrix for meg og treeren måtte jeg til slutt gi bort min egen av i fjor.. Klarte aldri å bruke den da den hadde utspilt sin rolle for meg for lenge siden ;).
 
Klipp armene av Ola-jakka, sy på et Iron Maiden ryggmerke og ha den utenpå skinnjakka. Så er det bare og
la håret gro:cool:
 
Virkelig? Er jeg litt fargeblind? :confused:

Den var grønn på dataen på jobben, men når jeg kom hjem ble jeg litt mer skeptisk selv! :p
Men eieren sier den er grønn så! Da får vi stole på at den er litt mer grønn IRL ;)
 
Det er nok hvitbalansen som ikke er helt riktig på bilde 2. Jakken er olivengrønn/"slitt militærgrønn".

Takk for tilbakemeldinger. Jakke en og tre får tilbake sin plass på loftet.

Om det skulle komme enda en Matrixfilm, eller jeg skulle ende opp på Marilyn konsert. Vet jeg hvor den er :)
 
Nr 2 LETT! ;) Kjøpte meg en lignende jakke på Carlings her om dagen! Herlig farge og fint nå om våren ;)

Kjør på!

Har også kjøpt en lignende jakke selv faktisk! Men ikke så kul som den vintage som ble postet i første post! :p