Jaeger-LeCoultre-tråden

Ser for meg at en Reverso sammen med Explorer II vil kunne fungere utmerket for de fleste anledninger. Reverso er som kjent er tilgjengelig i flere størrelser, Classique som nevnt over er 39 x 24mm. Så har man Grand Taille utgaven med sine litt mer voksne dimensjoner (42 x 26 eller 48,5 x 30) og small-seconds. Sistnevnte ser jeg for meg kan være litt mer anvendelig også utenfor dressen, men er de ekstra millimeterne og sekundviser verdt de 10-15.000 ekstra? Er jo enkelte fordeler knyttet til en klokke som ikke bare er anvendelig til dressen… Dilemma dilemma :eek:

Vil absolutt påstå at det har noe å si hvor velvoksne håndledd du har også. Classicen er perfekt den, men hadde nok sett litt teit ut om du har tømmernever.

jaeger-lecoultre-master-geographic-pg-03.jpg

Tidemann har fått inn en Master Geographic i rosé, var innom og kikket med fingrene i dag. Ingen her som venter på denne? En aldeles nydelig skive!

Redigert:
Tidemann har fått inn en Master Geographic i rosé, var innom og kikket med fingrene i dag. Ingen her som venter på denne? En aldeles nydelig skive!

Nydelig klokke! Venter ikke på denne, men venter i lengsel og smerte på Deep Sea Chrono. Var i London for 2 uker siden og der hadde alle ADene den inne :(

@torode Juli er jo rett rundt hjørnet, så ikke lenge igjen nå! Har Tidemann "maset" på JLC for å forkorte ventetiden noe, eller var det kanskje snakk om juli hele tiden? Mener nemlig å huske du nevnte august rett etter bestilling? Forresten virker det som om det går som det suser for Tidemann for tiden, og det er bra - snakk om hjelpsom og hyggelig urmaker skal en lete lenge etter. :)

Her er et lite bilde av min for å gjøre ventetiden lettere. Synes den blir så utrolig stilig i svart hvitt bilder, det får frem retro og vintage preget enda mer. :cool:

9092772181_a7c4c9b85a_b.jpg

Redigert av en moderator:
@Kohe321 Dine bilder hjelper meg definitivt i ventetiden :) Det første jeg tenkte da jeg prøvde Deep Sea'en på hånda, er at den er mye finere i virkeligheten enn på bilder. Dine bilder synes jeg yter klokka mye mer rettferdighet enn JLC sine egne bilder!

Vet ikke hvor mye Tidemann har trykket på, men det var opprinnelig snakk om (tidligst) august ja....
Veldig hjelpsomme og flinke på Tidemann, man føler seg alltid godt tatt i mot, det eneste er at det kan være vanskelig å gå igjen ;)

Redigert av en moderator:
Jfr siste dagers "supermåne", tenkte jeg skulle poste litt måne her ...

tumblr_mow2rdKoj91ryv722o1_1280.jpg

Hei og velkommen til TS! :cool: Hyggelig å se deg her også! Jeg har tro på at du blir en god bidragsyter til sonen :D
Tusen takk, du også. ;) Tenkte jeg det var på tide å lære noen norske.
occasion14.gif

Forresten, går Reverso normalt på cordovan... mye mer praktisk!

dsc9669a.jpg