Jaeger-LeCoultre-tråden

Nice:D Mye nytt på Jaegers dykker sortiment dette året

1342735491565-4PQW8J4UDOWHP5T6IWZS

1343857721937-0J7ZS545MG1D2BO7V4GU

1343914508275-5YD359D0MX19K2UCS8OX-1000w

Jaeger-LeCoultre_Deep_Sea_Chronograph-copy-4.jpg

Truffet bra med designet på disse klokkene, men det virker som de har "fremskyndet" patinaen, eller farget lumen til å se vintage ut? Vet ikke helt om jeg liker det eller ei. :) Liker klokkene meget godt vel og merke! one day...

Deep Sea Chronographen er nydelig! Tidemann forventet å få inn i slutten av august. Ser virkelig fram til å prøve den på handa.

Har disse kommet på markedet enda? Er ganske klar for å teste de på håndleddet

Har disse kommet på markedet enda? Er ganske klar for å teste de på håndleddet

Jeg prøvde versjonen som er forbeholdt JLC boutiquene for et par uker siden (den minste chronographen). Ble positivt overrasket, men har enda større tro på den 'vanlige' varianten (42 mm, sort og hvit). Den var ventet inn i London i slutten av oktober.

Tja, hva skal man si. Deilig er det ihvertfall, å ha JLC på armen:)

Fikk tatt et ws tidligere i dag. Virkelig god finish, noe annet enn Rolex det her;)

JoYceNO.jpg

Master Ultra Thin Perpetual

Lekker sak dette. 39 mm, 9,2 mm høy. Kommer i hvitt gull, rødt gull og stål (kun i JLC-butikker, ikke hos AD).

Master-Ultra-Thin-Perpetual_PG.jpg

Bildet er fra Forbes.

Som ny eier av Jaeger-LeCoultre er det vel en plikt å skape litt liv i denne tråden. ;)

Jeg er fascinert av JLCs 1000 timers test av alle klokkene de lager. Her er en detaljert beskrivelse av hva testen innebærer. Interessant at testen foretas på klokkene, ikke bare urverkene som for COSC, og at den også er strengere enn COSC og mye mer omfattende. Jeg stilte min Master Grande Ultra Thin 28. februar, og pr nå er den +3 sekunder!
Jaeger-LeCoultre Discussion Forum: The Master Control 1000 Hours test..

Hvis noen andre har informasjon om JLCs produksjonsprosesser og lignende ville det være fint å samle det i denne tråden.

Redigert:
Vi kan jo starte med disse.
Så kan det sikkert suppleres med noe mer etterhvert....:)

[video=youtube;-lX21lAn82M]http://www.youtube.com/watch?v=-lX21lAn82M[/video]

[video=youtube;mD6O3uXs_A8]http://www.youtube.com/watch?v=mD6O3uXs_A8[/video]

Redigert: