Solgt Jaeger-LeCoultre Master Memovox

Medlem
15. juli 2009
Innlegg
6.508
For salg er en pent brukt Jaeger-LeCoultre Master Memovox. Kjøpt av meg hos Tidemann Urmakermester 09.08.2012. Klokken går utmerket. Alarmen likeså :)

Klokken har noen hairlines på kassen og foldespennen, men dette er kun overfladiske bruksmerker. Den er brukt veldig sparsomt, og kun ved utvalgte anledninger. Dette har vært en safe queen for meg. Skulle aldri selge den, men er kommet i en situasjon hvor jeg må prioritere bilkjøp forann klokker.

Klokken kommer på den sorte aligator remmen som er standard på Master Memovox. Prisen setter jeg til 45000kr. Alt av bokser og papirer følger selvsagt med.

Beklager virkelig at bildene ikke er så gode. Må bruke iPhone pga defekt speilrefleks kamera. Håper på en face-to-face handel i Stavanger-Sandnes, men kan sende klokken med ekspress overnatten på kjøpers regning.

Dagsferske bilder:











Som et tilvalg kan jeg tilby 4 OEM remmer. Denne pakken koster 5000kr og er kun tilgjengelig for kjøper av uret.

1 stk sort aligator reim (UBRUKT - BNIB) <--- Nypris på denne alene er over 4000kr
1 stk tanned skinnreim (brukt to ganger - LNIB)
1 stk mørkebrun aligator reim (Brukt 5-6 ganger - MINT)
1 stk naturell osterich strap (Pent brukt - 80% av BNIB) <--- Custom made til meg av JLC. Omtrent 10-12mnd leveringstid.

Dagsferske bilder:









Så over til noen arkivbilder av det aktuelle uret:














Mvh. Sponon
 
Redigert: