Solgt Jaeger Lecoultre Master Chronograph

Medlem
22. april 2013
Innlegg
134
Sted
Fredrikstad
Merke, modell og år: Jaeger Lecoultre Jaeger Lecoultre Master Chronograph limited series Kuala Lumpur Botique Edition - 2012.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Nummer 93 av 150 - med nydelig hvitgrå skive som boltrer seg i ulikt lys. Inhouse chronograph-urverk med 65 timer oppgitt gange. Denne Limited Editionen har nydelige visere i gull der ordinær versjon har sølvvisere (antar jeg, neppe stål). Nydelig stand, rett og slett. Man skulle ikke tro uret er fra 2012, og det kan umulig ha vært mye brukt. Eneste å bemerke er et hakk helt i ytterkant på baklokket. Jeg har forsøkt å få det frem på bilde. Ellers er det nesten ikke noe slitasje.

Dokumentasjon og historikk: Akkurat hatt service (smøring) hos urmaker Tiedeman. Da jeg så uret trodde jeg det var polert der, men i følge eier er det bare brukt lite og svært forsiktig. Kvittering fra Tiedeman foreligger selvfølgelig, og det skal ikke være servicebehov da uret er åpnet og kontrollert. Remmen bærer svært få tegn til slitasje på utsiden, og moderat bruk på innsiden. Massevis av liv igjen.

Øvrig informasjon: Selges for en god venn som også er TS-medlem, men jeg tilbød meg nå å legge det ut for ham. Jeg har gode referanser her inne, og det tror jeg også min gode venn har, men jeg har faktisk ikke sjekket med ham.

Sted: Østfold - men jeg har alltids mulighet til å svippe innom Oslo eller møtes mot Oslo-trakter.

Pris eller bytteverdi: 65.000 kroner. Chrono24 oppgir 71.000 for en ikke-limited edition som nærmeste konkurrent - og det er før mva. Åpent for bytteforslag primært i lettomsettelige ur av type Rolex.
 

Vedlegg

  • IMG_2556.jpg
    IMG_2556.jpg
    109,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_2557.jpg
    IMG_2557.jpg
    116,2 KB · Visninger: 0
  • IMG_2568.jpg
    IMG_2568.jpg
    129,8 KB · Visninger: 0
  • IMG_2561.jpg
    IMG_2561.jpg
    129,3 KB · Visninger: 0
  • IMG_2564.jpg
    IMG_2564.jpg
    90,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_2569.jpg
    IMG_2569.jpg
    136,6 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: aksgro