Jacob Cohen??

Medlem
25. jan. 2013
Innlegg
579
Sted
Trondheim
Noen som har erfaring med og fjerne parfyme luka på nye Jacob Cohen bukser uten og vaske den sund får jo faen meg vond i hode av lukta fet bukse men dæven for ei lukt
 
  • Liker
Reaksjoner: GrandCarrera
Luft dem. Funker det ikke? Sleng dem i fryseren. Funker det ikke? Miks litt vodka og vann. Spray på de verste områdene. Er dette buksene med hestehår?
 
Fantastiske bukser, men de lukter dansegalla på konfirmasjonsleiren når de er nye. Jeg pleier vaske dem tre ganger like etter hverandre, da forsvinner det meste av lukten. Resten går av etter litt bruk.
 
Sinnsvak lukt, har måttet vaske de flere ganger når de er nye. Har 2 selv, den ene har gått i stykker i skrittet men jeg vasker nok buksene mine litt for ofte så det kan være min feil. Derfor er jeg litt usikker på om jeg blir å kjøpe flere, siden kost mot brukstid blir stor. Ellers liker jeg dem veldig godt rent stil og komfortmessig.
 
Det er nok ikke bare vask, min erfaring er at spesielt dongeribuksene har relativt kort levetid i forhold til andre jeans, og er utsatt for hull. Det at stoffet er så mykt og behagelig fører nok til at slitestyrken er redusert.
 
Redigert:
Har latt den henge ute i natt og det ble litt bedre, utrolig flotte bukser og for oss som digger Rolex er det jo ikke feil at de bruker " Rolex Stål L904" i knappene på enkelte modeller :) :)
 
Det er nok ikke bare vask, min erfaring er at spesielt dongeribuksene har relativt kort levetid i forhold til andre jeans, og er utsatt for hull. Det at stoffet er så mykt og behagelig fører nok til at slitestyrken er redusert.

Anbefaler god gammeldags selvedge, det ene paret mitt er på andre året nå uten tegn til hull. Men da mister du litt av mykheten, er jo stive som fy i begynnelsen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong
Den forsvinner etterhvert.. Jeg har brukt mye Cohen , mye samme problemene som @Hopalong , de rivner veldig lett og til tider med en gang jeg har kjøpt de men nå er jeg veldig bevist på å kjøpe modeller i grovere stoff.

Funfact ; Det selges parfyme fra Cohen som er ment å ha på buksene etterhvert som lukten har forsvunnet :D
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong
Fikk litt trøbbel da jeg kom hjem med Cohen bukser - i følge min bedre halvdel stinket jeg dameparfyme....

Jeg skjønte ikke at buksene var dynket i parfyme fra fabrikken, tenkte som @UJU at det sikkert var en av jentene på jobb som hadde gnukket seg på meg etter å ha spottet en av kronene mine :D

Suverene bukser, men de lukter for jævlig :eek: