Selges IWC Pilot (IW377704)

Medlem
2. okt. 2016
Innlegg
23
Sted
Oslo
Fått mange interessenter og noen interessante bud, men ikke helt i mål enda. Setter ned prisen med 10’ slik at flere har muligheten til å skaffe seg denne beautien. Ny pris: 45.000,-

5 mnd gammel IWC Pilot (IW377704) selges.

Klokken er kjøpt ny hos norsk AD (Otteren) mai 2017, kommer komplett med boks og papirer.

Dette er modellen med nydelige stepped-dials og lekre røde detaljer på skiven som setter prikken over i’en. Klokken kom i en ny «versjon» på Basel i år hvor den ikke lenger viser tre datoer, men bare én - så her har du sjansen til å skaffe deg det fineste eksemplaret av IWC sin Pilot (imo).

Den er og fantastisk fin på lenke (medfølger). Lenken har IWC sitt nye og enkle system for å sette på/ fjerne ledd (verktøy medfølger). I tillegg til dette har den mulighet for mikrojustering (uten bruk av verktøy).

Klokken er brukt i rotasjon og fremstår i veldig god stand. Det er en liten hairline på ene luggen (ikke noe som synes med mindre du ser etter det). Utover dette er det verdt å nevne at området på baksiden av lenken hvor IWC logoen befinner seg, er i krom så der finnes det naturligvis lines. Alt bør være mulig å fjerne ved en enkel polering.

Nypris med lenke: 68.000,- (10’ dyrere enn med skinnreim)
Salgspris: 45.000,-

Har ikke helt bestemt meg om jeg faktisk vil selge denne, så forbeholder meg retten til å trekke annonsen.

Holder til i Oslo.
Kun forskuddsbetaling før overtakelse.

Goodguy og skal fortsette med det.
01.jpg
02.jpg
03.jpg
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
 
Redigert: