IWC-GTG 2018

Oppdatert info:

GTG blir 5.januar kl 18:00 - i Oslo sentrum et sted.

Det oppfordres til å holde av kvelden og sende påmelding til @acnorway her inne. Vi kommer til å kjøre strikt adgangskontroll.

Ved påmelding kommer mer detaljert informasjon om møtested og plan for kvelden.

Gleder meg til å møte dere!
 
  • Liker
Reaksjoner: Rocky1 og acnorway
Da har jeg akkurat sendt ut melding til alle angående påmelding/innbetaling. Har du ikke mottatt en PM fra meg har jeg enten glemt deg eller så har du glemt å melde deg på. Isåfall, send meg en PM før Fredag 15. Desember så fikser vi det :)
 
Setter betalingsfristen til kl 12:00 i morgen (Fredag 15.12). Etter dette kan vi dessverre ikke garantere plass.
 
Da er den offisielle påmeldingen avsluttet, men vi har 3 plasser til overs dersom noen ikke var raske nok på avtrekkeren. Kontakt meg på PM så fikser vi det :)
 
Jeg blir med, send invitasjon

Hei @YNWA!
Hyggelig at du vil være med. Vi har dessverre allerede fått bookinger på de siste plassene, men jeg kan godt sende en melding dersom noen skulle trekke seg :) Dette har å gjøre med kapasiteten på lokalet vi har booket.
 
@YNWA, jeg har sendt deg en PM.

Vi har fått avbud fra 2 stk. @YNWA får førsterett på den ene plassen, men det er altså én plass til dersom noen er interessert. Absolutt siste frist for påmelding er innen kl 1500 i morgen (Torsdag 4. Januar). Vi har fått på plass et veldig bra program for kvelden, så her er det bare å hive seg med :)
 
Hei, har du litt info om tema og hvor lenge dere tenker å holde på.

@YNWA, har sendt deg en melding her inne :)

Informasjon om nøyaktig lokale sender vi kun ut til påmeldte. Dette gjør vi av sikkerhetsmessige årsaker da der fort er samlet en god del verdier på en slik GTG.
 
Tusen takk til alle som møtte opp og gjorde dette til et kjempeflott arrangement! Og en stor takk til Bjerke som sørget for en veldig fin start på kvelden! Slenger i noen få bilder fra kvelden og håper flere følger opp :)

DSC_0107-01.jpeg


DSC_0101-01.jpeg


DSC_0073-01.jpeg


DSC_0070-01.jpeg


DSC_0075-01.jpeg


DSC_0081-01.jpeg


DSC_0090-01.jpeg