IWC? eller Chopard? Eller noe annet?

Det gjelder versjonen uten chrono, ja. :) Står ikke noe info på chrono modellen sett bortifra at den er ETA basert og chronometre sertifisert. Klarer ikke å finne noe på nettet jeg heller nå.. Subdialsene på chrono versjonen tilsier at det kan være 7750 det er snakk om, men jeg vet som sagt ikke helt sikkert. :confused:

Ja, jeg ser at det ble litt feil med den quoten og mitt svar :p

Jeg mente selvfølgelig i den uten chrono. Det er nærliggende å tro at chronoen har Val. 7750, ja :) ETA-basert er det i hvert fall og lettere modifisert av Chopard, selvfølgelig.

Har hatt en IWC Ingenieur Chrono i stål et par år sammen med bl.a. en explorer II.

I forhold til Exploreren har Ingenieuren veldig mye lettere for å få riper. Snakket med Ossur om saken og han bekreftet inntrykket mitt.

Når det er sagt; jeg begynner å bli lei av Explorer II men kommer antagelig til å behold IWCen til jeg får råd til en aquanaut. Mer diskret og kulere IMHO.;)

Gå innom Alf Lie. De fører både IWC og Chopard, og har salg nå. Kanskje du finner noe der

Salg you say? Spennende. De har ikke Ingenieuren inne i Oslo vet jeg, men sikkert masse annet fint :)

Fikk med meg annonsen på TS litt for sent dessverre, men det er kanskje like greit. Jeg skal til NewYork om et par uker og er på sporet av en eldre 3227 i stål der. Holder amg-varianten som plan B enn så lenge...