Hei legger ut denne fantastiske klokken da noe annet frister.
Klokken er en IWC 3706 Flieger Chronograph som er i fantastisk stand. Klokken har også en superbehagelig lenke. Klokken kommer med alt av bokser og tilbehør med unntak av lenkeverktøy. Klokken er solgt sept 1999. Ukjent service historikk, Klokken går bra etter min mening og bruk så kan ikke se at den har ikke noe umiddelbart service behov.
IWC 3706 Flieger Chronograph har senere blitt erstattet av 3717 som igjen har blitt erstattet av 3777. IWC har også nylig lansert en reissue av denne modellen ( 377724)
Pris: 27 + evnt. frakt
Seriøse bud er også velkommene
Er vel mest ute etter rent salg, men aktuelle bytter er Rolex Explorer 1 eller 2, Oyster perpetual eller Datejust, men tar imot forslag.
Forbeholder meg retten til å trekke uret når det måtte passe.
Info om uret:
Model: IWC Fliegerchronograph; stainless-steel case and bracelet.
Movement: Valjoux 7750, IWC-modified;
Case: SS, 39 mm diameter ; 15.5 mm thick.
Takk for titten
Klokken er en IWC 3706 Flieger Chronograph som er i fantastisk stand. Klokken har også en superbehagelig lenke. Klokken kommer med alt av bokser og tilbehør med unntak av lenkeverktøy. Klokken er solgt sept 1999. Ukjent service historikk, Klokken går bra etter min mening og bruk så kan ikke se at den har ikke noe umiddelbart service behov.
IWC 3706 Flieger Chronograph har senere blitt erstattet av 3717 som igjen har blitt erstattet av 3777. IWC har også nylig lansert en reissue av denne modellen ( 377724)
Pris: 27 + evnt. frakt
Seriøse bud er også velkommene
Er vel mest ute etter rent salg, men aktuelle bytter er Rolex Explorer 1 eller 2, Oyster perpetual eller Datejust, men tar imot forslag.
Forbeholder meg retten til å trekke uret når det måtte passe.
Info om uret:
Model: IWC Fliegerchronograph; stainless-steel case and bracelet.
Movement: Valjoux 7750, IWC-modified;
Case: SS, 39 mm diameter ; 15.5 mm thick.
Takk for titten
Redigert: