It may not look pretty on the surface, but deep down it’s beautiful

Et WS @LarsOlav

image.jpeg

Er du fornøyd med klokka så langt, @Consigliere ?

Meget fornøyd så langt!

Vekten plager med overhodet ikke, og spennens justeringsmuligheter gjør det svært enkelt å finne en behagelig posisjon på håndleddet (har ikke fått brukt mesh’en noe særlig ennå). Høyden er kanskje klokkens store svakhet i forhold til komfort, men minimale lugs gjør som tidligere nevnt at jeg synes klokken føles mindre enn bildene tilsier.

Klokken blir for øvrig lagt merke til av ikke-klokkeinteresserte. På under en uke har jeg nok fått flere kommentarer på denne klokken enn jeg har fått på alle mine andre klokker til sammen. Nokså uvant, men det er jo litt gøy til en forandring :)

Meget fornøyd så langt!

Vekten plager med overhodet ikke, og spennens justeringsmuligheter gjør det svært enkelt å finne en behagelig posisjon på håndleddet (har ikke fått brukt mesh’en noe særlig ennå). Høyden er kanskje klokkens store svakhet i forhold til komfort, men minimale lugs gjør som tidligere nevnt at jeg synes klokken føles mindre enn bildene tilsier.

Klokken blir for øvrig lagt merke til av ikke-klokkeinteresserte. På under en uke har jeg nok fått flere kommentarer på denne klokken enn jeg har fått på alle mine andre klokker til sammen. Nokså uvant, men det er jo litt gøy til en forandring :)

Det er mitt inntrykk også:)Den har svært god bærekomfort i forhold til vekt/størrelse. Låsen (som forøvrig er enda bedre enn Glidelock imho) er såpass tung at den balanserer klokka perfekt. Selv med mesh er den behagelig på armen. Jeg synes den er ekstra tøff med Isofrane, men da blir den fort litt topptung.. Klokka er så massiv at man fort blir redd for å lage hairlines, og det som verre er, på gjenstander man kommer bort i;)

• Liker
Reaksjoner: Consigliere