Iphone5/Photobucket-hjelp

Hopalong

Støttemedlem
Medlem
16. juni 2009
Innlegg
2.959
Sted
Cockaigne
Er det noen Iphone5-brukere med Photobucket-app som kan forklare hvordan denne brukes? Når jeg prøver å laste opp fra kamera skjer ingenting, og når jeg forsøker å laste opp fra eksisterende finner appen ingen album. Av- og reinstallering er forsøkt et par ganger, uten at det har gjort noen forskjell. Sende bilde pr epost for så å laste opp via ipaden blir litt tungvint i lengden.
 
Er det noen Iphone5-brukere med Photobucket-app som kan forklare hvordan denne brukes? Når jeg prøver å laste opp fra kamera skjer ingenting, og når jeg forsøker å laste opp fra eksisterende finner appen ingen album. Av- og reinstallering er forsøkt et par ganger, uten at det har gjort noen forskjell. Sende bilde pr epost for så å laste opp via ipaden blir litt tungvint i lengden.

Jeg bruker imgur sin app med hell. Nyt i iOs 6 er jo at alle apper som skal ha adgang til dine bilder må be om tillatelse, kan du kanskje ha sagt nei første gang og innstillingen er kvar?

Privacy - Photos
 
Jeg har ingen problemer med photobucket appen på iPhone 5. Det du må gjøre er å gå inn på innstillinger på telefonen å hukke av at photobucket har lov å finne arkivbildene på mobilen.
 
Det kan virke som om du ikke har gitt Photobucket tillatelse til å åpen din bildemappe.

Dette kan endres ved å gå til:
Innstillinger > Personvern > Bilder > Photobucket
 
Takk for hjelp, folkens. :) Nå virker det, det var tillatelsen som manglet, og jeg som hadde lett på feil sted. Rødm.