Ios8

Jobber ikke du med IT? Dette er så jækla typisk. Folk på jobben min også med doktorgrad i matematikk og informatikk som ikke forstår seg på en iPhone... Hehe

He he!
takk for den, @Havvo! 8-D
Nå har jeg sittet med dette rukkelverket i noen timer.... Så langt rister jeg på hodet over "at den jevne borger kan være så begeistret for denne dingsen"!!!

Problemet for meg (og andre IT-folk) er hvordan Apple har bestemt "hva som er best og hvordan ting skal gjøres". Det er EN (og det er Apple sin) måte å gjøre ting på! Går du utenfor "Apples smale sti" så åker du rett i "ulykka". Les; "Har Apple bestemt at det SKAL være lyd på kameraet", så skal det være det, og det er bra! Vel, det var et eksempel, og det kan være at det er mulig å fjerne dette. Jeg håper det, fordi jeg liker ikke å ha det... Men hvordan i #¤%& får jeg den bort? Det er ikke de vanlige stedene jeg ville lett etter dette.

På andre systemer er det ofte flere veier frem.

En annen ting er at IT-verden har blitt stor... Nå er det mange ulike fagområder innenfor IT...

Så iPhone sammenliknet med Windows Phone? Eller Android?
(Jeg vil ikke uttale meg mer før jeg har snakket med en advokat....) :cool:

Any way. I will give it a fair chance....
(Selv om jeg MÅ trykke to ganger for å lage et punktum?)

8-D
 
Redigert av en moderator:
Ring meg så kan vi gjerne bytte. Har gått fra IPhone til Android og er ikke imponert.
 
@petterhg Apple gjør ting så enkelt at IT-folk ikke evner å tenke på det;)
Skru av lyden på bryteren på siden oppe til venstre. Hos meg er det da uten lyd på kameraet.
 
Redigert av en moderator:
Jeg har ALLTID hatt iphone. For 3 uker siden kjøpte jeg en Xperia Z3. Er egentlig ganske fornøyd med den. Men kjenner savnet begynner å komme...
 
@petterhg Apple gjør ting så enkelt at IT-folk ikke evner å tenke på det;)
Skru av lyden på bryteren på siden oppe til venstre. Hos meg er det da uten lyd på kameraet.

Det kan nok bli det som blir løsningen punktum
Litt Mikke Mus komma men hadde foretrukket en kamer setting punktum

Det kan være greit å ta bilder uten å bråke komma samtidig som annen lyd virker punktum

Disse nymotens greier punktum punktum punktum
:cool:
 
Redigert av en moderator:
Forresten på min Android og Windows Phone hadde jeg shortcut til enkelte Internett sider på desktopen
Hvordan får jeg til det her

(Og et tastatur hvor punktum og komma ikke er spesialtegn)

:cool:
 
Forresten på min Android og Windows Phone hadde jeg shortcut til enkelte Internett sider på desktopen
Hvordan får jeg til det her

(Og et tastatur hvor punktum og komma ikke er spesialtegn)

:cool:

Ingen svarvei til komma, men dobbeltrykk på space gir både et punktum pluss et mellomrom. Aka to trykk for punktum og mellomrom, problem løst :)
 
Ingen svarvei til komma, men dobbeltrykk på space gir både et punktum pluss et mellomrom. Aka to trykk for punktum og mellomrom, problem løst :)

Kult. Som på Windows Phone. Av en eller annen årsak vigket ikke det tidligere. Helt sikkert noe som er kopiert fra Windows Phone.

8-D