Invitasjon til visning av nye Tag Heuer modeller hos David Andersen

Se etter LV sko med swims på, så finner dere meg hvertfall:) ses

Vil gjerne takke alle hos David-Andersen for et supert arrangement igår. Gøy å prøve TH V4 på armen. Samt mange andre fine klokker, gøy å se området rundt Egertorget blomstre når det gjelder klokkeutvalg. Fint for oss late sørlendinger at alt er samlet på et sted:)

Vil også takke for en fin kulepenn som jeg brukte hele t-bane turen hjem på å skjønne:)

Hepp, takk for hyggelig møte med mange fine ur. Fornyet forelskelsen min i Zeniths retrotimer, det er skummelt å prøve slike skjønnheter på armen....:D

For øvrig også morsomt å treffe mange TS-ere, talte bl.a Mathfjeld, Brio, Anders, xe3l, Risti4Life, petkri, Marius T - var det flere?

Retrotimer med mono-pusher var ikke feil det nei. Var vi så mange ifra TS der? Jeg må bli bedre med navn og ansikter:p

Vil gjerne takke alle hos David-Andersen for et supert arrangement igår. Gøy å prøve TH V4 på armen. Samt mange andre fine klokker, gøy å se området rundt Egertorget blomstre når det gjelder klokkeutvalg. Fint for oss late sørlendinger at alt er samlet på et sted:)

Vil også takke for en fin kulepenn som jeg brukte hele t-bane turen hjem på å skjønne:)
+1!

jeg ville anbefalt alle å stikke innom og slå av en prat med Marius som jobber der. Veldig hyggelig og ikke minst dyktig!

Søren, jeg gikk før jeg fikk kulepenn :eek:

Marius77, vi skulle jo ta en prat om Luftforsvarets Heuer, legg av en penn til meg og da, så stikker jeg innom i ettermiddag eller en dag det passer for deg :D

Hei igjen alle sammen!

Tusen takk for veldig hyggelig oppmøte! Koselig å se både kjente og ukjente ansikter igår:D

Vi prøver en lukket visning med Zenith litt utpå nyåret med en utvidet kolleksjon, med se og prøve da også.

Kulepennen skjønte jeg først idag, godt å høre det ikke bare var meg...
Det er forresten noen igjen, så hvis noen er triste og føler seg utelatte får dere svippe innom...

Med vennlig hilsen Marius

Jeg stakk innom idag igjen og fikk både penn og en meget hyggelig Heuer-prat :)